نتایج یک پژوهش از اثر فعالیت‌های مالی غیربانکی نظیر «بازار سرمایه»، «املاک»، «بیمه» و «بنگاهداری» بر کفایت سرمایه 108 بانک کشورهای در حال توسعه نشان می‌دهد اصرار بانک‌ها برای سرمایه‌گذاری در حوزه املاک و مستغلات اثر منفی بر نسبت کفایت سرمایه آنها خواهد داشت
جزییات افزایش حقوق و دستمزد در سال 1398
معاملات قرارداد اختیار معامله زعفران صبح امروز به شکل رسمی عملیاتی شد.
در شرایطی که قیمت ماهی نسبت به سال گذشته حدود دو برابر و در برخی موارد بیشتر از آن شده و مردم قدرت خرید این محصول پروتئینی را ندارند، مدیر بازار اتحادیه ماهیان سردآبی معتقد است که قیمت انواع ماهی مانند دیگر محصولات کشاورزی و غذایی افزایش یافته و در این میان تولیدکنندگان تقصیری ندارند.
پیش‌فروش نوروزی بلیت اتوبوس به صورت حضوری و غیرحضوری از امروز (یکشنبه) آغاز شد.
قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها 12 هزار و 916 تومان تعیین شد.
بانک مرکزی قیمت ارزهای دولتی امروز یکشنبه 12 اسفند ماه را منتشر و اعلام کرد: قیمت 47 ارز نسبت به روز قبل ثابت مانده است.
قیمت دلار در صرافی‌های بانک ها، 13 هزار و 300 تومان تعیین شده است.
مدیرعامل بانک سپه طی اطلاعیه‌ای آمادگی کامل بانک سپه برای انجام مطلوب ماموریت‌های محوله و اجرای فرایندهای ادغام بانک‌های مذکور در نخستین بانک ایرانی را اعلام کرد.
شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به 30 آذر 1397 دعوت کرد. همچنین سهامداران شرکت شیشه و گاز و نیز سهامداران شرکت کارخانجات مخابراتی ایران به مجمع عمومی به طور فوق العاده دعوت شدند.