ببیش از دو ماه است که دامنه نوسان در بازار سرمایه از حالت متقارن خارج و به منفی دو و مثبت شش درصد تغییر کرده و قرار است از چهارشنبه منفی دو به منفی سه تبدیل شود. تصمیمی که در شرایط خاص بازار سرمایه گرفته شد و هرچند سایه آن بر سر نقدشوندگی بازار سنگینی می‌کند اما بسیاری از صاحب نظران آن را ترمزی برای ریزش هیجانی بورس می‌دانند.
در شرایطی که ارزش تقریبی 2.6 میلیون واحد خالی موجود در کشور به عدد افسانه‌ای 1957 تریلیون تومان رسیده دولت و مجلس عزم خود را برای ورود خانه‌های خالی به بازار مصرف جزم کرده‌اند؛ هرچند با توجه به معافیت اقامتگاه دوم از مالیات، عملا نمی‌توان امیدوار بود بخش قابل توجهی از واحدهای خالی فروخته یا وارد بازار اجاره شود.
بازار ارزهای دیجیتالی شاهد زورآزمایی بین کاهشی‌ها و افزایشی‌های بازار است.
معاون وزیر راه و شهرسازی به پیشرفت فیزیکی 58 درصدی فاز دوم آزادراه تهران-شمال اشاره کرد و گفت: با وجود افزایش حدود دو برابری هزینه‌های ساخت این محور آزادراهی طی سال گذشته، امیدواریم هر چه سریعتر فاز دوم آزادراه تهران شمال در دو مرحله به بهره‌برداری برسد.
کیسیون اقتصادی مجلس فردا(دوشنبه) آخرین وضعیت بازار سرمایه را با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بررسی می‌کند.
با تصویب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، دامنه نوسان قیمت سهام شرکت‌ها از ابتدا تا پایان اردیبهشت‌ماه مثبت 6 و منفی 3 درصد می‌شود.
شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات امروز یکشنبه 29 فروردین 1400 با افت 4761 واحدی به یک میلیون و 229 هزار و 20 واحد رسید.
نرخ تورم در ونزوئلا در ماه مارس برابر با 16.1 درصد بود که یک روند کاهشی را نسبت به ماه قبل از آن نشان می‌دهد ولی قیمتها نسبت به سال قبل 3012 درصد بالا رفته است.
براساس رده بندی جهانی و گزارش «اسپیدتست»، متوسط سرعت اینترنت همراه و ثابت ایران در ماه مارس با افزایش همراه بوده است. در آخرین آمار منتشر شده ایران با یک پله صعود در جایگاه 83 رتبه بندی سرعت اینترنت کشورهای جهان قرار گرفت.