امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌ میلیون و 270 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 12 میلیون و 750 هزار تومان است.
گزارش مرکز آمار ایران نشان می‌دهد در پاییز امسال ٨,٩ درصد از جمعیت فعال (شاغل و بیکار)، بیکار بوده‌اند.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه ثبت‌نام مردان مجرد بالای 23 سال در بیش از 700 شهر از 20 دی ماه آغاز می‌شود، از برنامه‌ریزی برای افزایش شهرهای ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
در حالی مهلت نام نویسی سرپرستان خانوار در نهضت ملی مسکن به اتمام رسیده که قرار است از دوشنبه 20 دی ماه مردان مجرد بالای 23 سال فرصت ثبت نام در این طرح را بیابند.
رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی از اتصال حدود یک‌میلیون و 800 دستگاه‌ کارتخوان بانکی به پرونده مالیاتی خبر داد.
طبق اعلام سازمان اداری و استخدامی 5800 خدمتی که دستگاه‌های اجرایی به مردم ارائه می‌دهند، شناسنامه‌دار شده و هم اکنون در دسترس است.
اندونزی که بزرگترین تولیدکننده روغن پالم دنیاست، از تاثیر افزایش قیمت‌ها در امان نمانده است و قصد دارد برای روغن پخت و پزی که در بازار داخلی فروخته می‌شود، یارانه بپردازد.
پیش از این، وزیر اقتصاد از اعطای وام 10 میلیونی به سرپرستان کرونایی خانوارها خبر داد و بررسی‌ها نشان می‌دهد که اولین تسهیلات به یک سرپرست کرونایی خانوار پرداخت شده است.
تحلیلگر گلدمن ساکس پیش بینی کرد بیت کوین با فراگیرتر شدن پذیرش این ارز دیجیتال، در سال 2022 سهم بیشتری از طلا را به عنوان ذخیره سرمایه تصاحب خواهد کرد.
نه تنها چراغ سبز، بلکه تعادل و پایداری در بازار سرمایه مدت هاست به دست فراموشی سپرده شده است و وضعیت این بازار هر هفته نسبت به هفته قبل قرمزتر میشود. موضوعی که در هفته جاری نیز تکرار شد و شاخص کل این بازار دوباره با کاهش های پی در پی، به مرز یک میلیون و350 هزار واحد نزدیک شد.