قیمت نفت برای نخستین بار در سال جاری میلادی از 70 دلار فراتر رفت و در پایان معاملات هفته گذشته به 70 دلار و 34 سنت رسید.
تاریخش به افزون بر هشت هزار سال می رسد با جاذبه های فراوان تاریخی، مذهبی و طبیعی مشهور که ماهانه پذیرای ده ها یا صدها گردشگر است اما حتی یک هتل هم ندارد؛ شهرستان ری در جنوب پایتخت که گردشگران امکان اقامت شبانه را در آنجا پیدا نمی کنند.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه مسئولان حوزه مسکن نمی‌توانند بر روی عوامل بیرونی مؤثر در قیمت‌ها حوزه مسکن اثر بگذارند، گفت: مسئولان حوزه مسکن می‌توانند با اقدامات حمایتی وارد شوند و تا حدودی قیمت‌ها را کنترل کتند.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ایران جزء 20 کشور اول و در گزارش بانک جهانی جزء 30 کشور اول مهاجرفرست دنیا قرار ندارد.
نتایج جدیدترین تحقیقات صورت گرفته حاکی از آن است که حملات سایبری به بانک‌ها با حمایت دولت‌های مختلف در جهان رو به گسترش و افزایش خواهد رفت.
در حالی که به دنبال انتشار آمارهای مثبت از بازار کار آمریکا شاخص ها در بورس وال استریت شاهد رشد بوده، قیمت طلا روز جمعه افزایش داشت.
ارزش کل معاملاتی بورس کالا طی سالی که گذشت در سه بخش بازار فیزیکی، بازار قراردادهای مشتقه و بازار مالی به رقمی بیش از 1786 هزار و 305 میلیارد و 631 میلیون ریال رسید که در مقایسه با سال 96 با رشد 52 درصدی رو به رو شد.
سرپرست سازمان توسعه صادرات، جزئیاتی از ارزش متوسط کالاهای صادراتی ایران به عراق در سال 97 را تشریح کرد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای منتهی به شمال کشور خبر داد و اعلام کرد: 11 محور شریانی کشور تا اطلاع بعدی مسدود است.
سازمان جهانی خواروبار و کشاورزی سازمان ملل اعلام کرد قیمت جهانی لبنیات در ماه مارس 6.2 درصد نسبت به ماه قبل و قیمت گوشت 0.4 درصد افزایش یافته است.