وزیر خارجه روسیه در جریان گفتگو با همتای آلمانی خود با اشاره به بحران گاز اروپا تأکید کرد که تلاش برای سیاسی کردن پروژه خط لوله گاز نورد استریم 2 غیرسازنده خواهد بود و نتیجه معکوس دارد.
پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با انجام یک مطالعه، باکتری‌های بومی تجزیه‌کننده نفت را از خاک خوزستان شناسایی کردند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سال آینده بیش از نیاز داخل خودرو تولید می کنیم که سبب می شود قرعه کشی نداشته باشیم.
بیت‌کوین همچنان در کانال زیر 42 هزار دلار دست و پا می‌زند زیرا ترس شدید بازار رمزارزها را فرا گرفته است و تحلیلگران به افت تا 38 هزار دلار اشاره می‌کنند.
رئیس کنفدارسیون صادرات ایران می‌گوید افزایش آمار صادرات غیرنفتی یک دستاورد ملی است و اینکه تلاش کنیم نقش دولت‌ها و جناح‌ها را در آن پر رنگ کنیم، دور شدن از اهداف کلان اقتصادی کشور است.
با نزدیک شدن به روز مادر تمایل به خرید گل و گیاه نیز بیشتر می‌شود و بازار آن رونق می‌گیرد. اما در حال حاضر قیمت گل در بازار چقدر است؟
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 205هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید12 میلیون تومان است.
مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به آغاز اجرای فرامین ریاست جمهوری، گفت: موارد مطرح شده در دیدار رئیس جمهور، بلافاصله پس از جلسه در بانک مسکن آغاز شده است.
میزان سپرده‌ها و تسهیلات بانکی تا پایان مهرماه سال جاری نسبت به سال گذشته معادل 45 و 46.6 درصد افزایش یافته است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اواخر سال 1397 با الحاق بندی لایحه بودجه 98 موافقت کردند که به موجب آن هزینه آب، برق و گاز مدارس دولتی رایگان شود؛ این طرح با وجود برخی مخالفت‌ها، وارد مرحله اجرا شد و از آن زمان تاکنون، در هر سال دوباره بررسی و تصویب شده است.