فرابورس ایران اعلام کرد: بازارگردانان در 13 نماد معاملاتی در صورت تمایل می توانند با رعایت سایر بندهای ضوابط مربوط به ماده 21 دستورالعمل فعالیت بازارگردانی در بورس و فرابورس درخواست تغییر دامنه نوسان قیمت را به این شرکت ارائه کنند.
شاخص کل فرابورس با رشدی 1.9 درصدی در هفته گذشته مواجه شد.
نرخ سود بازار بین بانکی با افزایش 0.11 درصدی نسبت به هفته قبل به رقم 20.68 درصد رسید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه 28 خرداد 1401 در بازار آزاد تهران به 15 میلیون و 250 هزار تومان رسید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: به دنبال اخطارهای مکرر به اداراتی که اقدام به کاهش مصرف برق نکرده‌اند، اسامی این ادارات از روز سه‌شنبه هفته جاری منتشر خواهد شد.
در حالی که بیشتر واحدهای مسکونی محلات منطقه پیروزی تهران در محدوده قیمتی 25 تا 35 میلیون تومان فروش می‌روند، در محله پرستار برخی واحدها تا متری 45 میلیون تومان عرضه می شود.
مدیرکل دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور از کاهش 5 درصدی حجم آب مخازن سدهای کشور خبر داد و گفت: میزان کل حجم آب در مخازن سدهای کشور به حدود 26.19 میلیارد مترمکعب رسیده است.
در حالی که سرمایه گذاران با افزایش نرخ‌های بهره بانکی از دارایی‌های پرریسک فاصله گرفتند، قیمت بیت کوین روز شنبه به زیر 20000 دلار سقوط کرد و به پایین ترین سطح خود در 18 ماه گذشته رسید.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: تا 5 سال آینده، حدود 25 درصد گاز کشور از محل ذخیره‌سازی تأمین می‌شود.
عضو اتحادیه مشاوران املاک از واسطه های ملکی خواست تا از فایل کردن اجاره های نجومی برخی موجران خودداری کنند.