در هفته منتهی به 30 شهریور بالغ بر 10 هزار و 890 میلیارد تومان از اوراق دولت به فروش رسید.
معاون وزیر اقتصاد با اشاره به نابرابری در توزیع یارانه پنهان بین مردم گفت: مجموع ماهانه یارانه پنهان برای هر فرد یک میلیون و 350 هزار تومان است.
دبیرکل انجمن صنفی تولید کنندگان لوازم خانگی با اشاره به آمار غیررسمی 4.5 میلیارد دلاری قاچاق لوازم خانگی به کشور گفت: با پذیرش این حجم قاچاق کالا؛ حدود یک میلیون فرصت شغلی در حوزه تولید لوازم خانگی را از دست داده ایم.
قیمت جهانی نفت خام در معاملات امروز، سه‌شنبه، در حالی رشد کرد که در معاملات دیشب تحت تاثیر تقویت ارزش دلار 2 درصد سقوط کرده بود.
با ادامه بازی موش و گربه بر سر صادرات گاز روسیه به اروپا، شرکت گازپروم حاضر نشد برای اکتبر گاز بیشتری از طریق اوکراین به اروپا ارسال کند و باعث افزایش 10 درصدی قیمتها در روز دوشنبه شد.
رستم قاسمی در توئیتی از دستور خود به معاون حمل ونقل، رئیس سازمان هواپیمایی و سایر مسئولین زیربط مبنی بر مقابله با گران فروشی بلیت اربعین خبر داد.
طی هفته‌های گذشته با توجه به حجم بالای واردات واکسن و واکسیناسیون در کشور، قرار بود شرط واکسینه شدن مردم برای ارائه خدمات و مجوز انجام برخی از فعالیت‌ها مورد توجه قرار بگیرد و یکی از آن‌ها سفرهای داخلی و خارجی است.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره آخرین پیگیری‌هایش از دو وزارت خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی درباره مسکن خبرنگاران پرداخت.
خودروسازان آمریکایی پس از سوزاندن سرمایه‌های هنگفت در هند از تولید خودرو در این کشور دست می‌کشند.
سال گذشته میلادی در مجموع 35 میلیارد دلار یارانه در بخش گاز پرداخت شده که از این رقم، 12.2 میلیارد دلار معادل 40 درصد از یارانه پرداختی جهان در بخش گاز، سهم ایران بوده است.