عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: افت شاخص بورس مقطعی بوده؛ باوجود اینکه در حال حاضر روند بازار سرمایه نوساناتی دارد، اما مسیر رو به رشدی را طی خواهد کرد.
نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 99 از مصوبه امروز این کمیسیون در مورد تعیین مالیات برای واحدهای مسکونی خالی و همچنین مالیات خودروهای سواری با قیمت بیش از یک میلیارد تومان و واحدهای مسکونی بالای 10 میلیارد تومان خبر داد.
درصد تغییرات شاخص قیمت اجاره بها در فصل پاییز ١٣٩٨ نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه)، 21.6 درصد است که نسبت به فصل تابستان ١٣٩٨(٢٣.١ درصد)، ١.٥ واحد درصد کاهش نشان می‌دهد.
طرح جدید پیش فروش خودرو پژو 207 دستی ویژه دی ماه 98 آغاز می‌شود.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سهام 6972واحد افت کرد.
عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری از سکونت 30 درصد جمعیت شهری کشور در بافت های ناکارآمد خبر داد.
شاخص بورس تهران در دقایق ابتدایی معاملات امروز با 2500 واحد افزایش، مجددا به مدار صعودی بازگشت و در پایان معاملات در رقم 358 هزار و 842 واحد ایستاد.
مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور احقاق حقوق کاربران ایرانی در اینستاگرام، از صاحبان حساب‌ها و صفحات حذف شده در اینستاگرام تقاضا کرده است در پویش شکایت علیه این شبکه اجتماعی شرکت کنند.
مدیر بحران و ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر اینکه از روزها پایانی این هفته در برخی استان‌ها و محورهای مواصلاتی آن‌ها برف می‌بارد، تدابیر لازم برای کنترل و مدیریت شرایط اندیشیده شده و وضعیت قرمز را برای این مناطق اعلام خواهیم کرد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد کاهش به 1562 دلار و 81 سنت رسید.