شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از مشترکان خود درخواست کرد با به‌کارگیری راهکارهای ساده، مصرف انرژی را کاهش دهند.
معاون وزیر راه و شهرسازی از پرواز یک فروند هواپیمای ماهان طی فردا سه شنبه به ووهان چین برای انتقال دانشجویان ایرانی خبر داد.
معاون سازمان حمایت با بیان اینکه تغییری در قیمت شکر با تغییر اولویت ارزی آن ایجاد نمی‌شود، گفت:‌ ارز 4200 تومانی شکر به دلیل وضعیت خوبی که در ذخیره سازی دارد، به گروه‌های کالایی دیگر اختصاص یافته است.
پرواز تهران - دوشنبه - بیشکک، امروز (دوشنبه ) چهاردهم بهمن 1398 با پرواز شرکت هواپیمایی ایرانی «وارش» از تهران به شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان و بیشکک پایتخت قرقیزستان انجام شد.
رییس سازمان شیلات اعلام کرد که بیماری لکه سفید به مزارع میگو آسیب زده و باعث شده است که تولیدات میگوی پرورشی نسبت به سال گذشته کاهش یابد.
گلپایگان- مدیر امور برق گلپایگان گفت: به مناسبت دهه فجر 5 پروژه برق رسانی در شهرستان گلپایگان با اعتباری بالغ بر 638 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
یک کارشناس انرژی گفت: شیوع ویروس کرونا آن هم از سوی چین به عنوان ابر قدرت اقتصادی که نقش مهمی در مصرف نفت ایفا می کند بی شک تاثیر منفی بر بازار گذاشته و تقاضا را به طور محسوس کاهش می دهد.
درحالیکه کمتر از یک ماه تا زمانی که مسئولان برای واریز سود سهام عدالت اعلام کرده‌اند، باقی مانده است، هنوز برخی از مشمولان سهام عدالت شماره شبای خود را برای دریافت سود ثبت نکرده‌اند و تا زمانی که این فرایند را انجام ندهند، سود برای آن‌ها واریز نخواهد شد.
رئیس اتحادیه  فروشندگان میوه و سبزی علت افزایش قیمت پیاز و بادمجان را کاهش عرضه در میادین مرکزی میوه و تره‌بار، افزایش تقاضا و از بین رفتن این محصولات در سیلهای اخیر اعلام کرد.