یک کارشناس حوزه مدیریت منابع آبی گفت: اقتصاد رسمی و غیررسمی در ایران در دو مسیر متفاوت حرکت می‌کنند و ضمن اینکه واگرایی دارند و اقتصاد رسمی نیز از بهره وری لازم برخوردار نیست اما اقتصاد غیررسمی عملا تشدیدکننده بحران آب ایران است و در خالی از سکنه شدن کلانشهرها و کوچ 30 تا 50 میلیون نفری از فلات مرکز نقش طراز اول را دارد.
آمار بانک مرکزی درباره چک‌های برگشتی در نهمین ماه سال جاری نشان می‌دهد که در این ماه بیش از 544 هزار فقره چک برگشت خورده که از نظر تعداد و مبلغ معادل 13.6 و 16.3 درصد کاهش داشته است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سال آینده بیش از نیاز داخل خودرو تولید می‌کنیم که سبب می‌شود قرعه‌کشی نداشته باشیم.
کشورهایی از جمله هند و ترکیه در سه ماهه سوم سال 2021 شاهد رشد قوی تولید ناخالص داخلی و کشورهایی از جمله چین، استرالیا و ژاپن شاهد کاهش تولید ناخالص داخلی خود بودند.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.07 درصد افزایش به 1840 دلار و 60 سنت رسید.
مرکز مدیریت راه های کشور از بازگشایی جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال خبر داد.
اداره‌ کل گمرک چین در اولین اطلاعیه رسمی واردات نفت ایران از دسامبر 2020 ، اعلام کرده این کشور در آخرین ماه سال گذشته میلادی 260312 تن نفت خام از ایران خریداری کرده‌است.
در اقدامی کم سابقه، چین آمار رسمی را منتشر کرد که نشان داد این کشور با وجود تحریمهای آمریکا، از ایران نفت وارد می کند.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: 16 سال بود که وام مسکن روستایی در حال پرداخت بود و سالانه 200 هزار واحد روستایی احداث می شد اما بانک مرکزی جلوی پرداخت آن را گرفته است.