امروز سهامداران شرکت‌های تولید محور خودرو، شکر شاهرود و بیمه ملت در بورس و معامله‌گران شرکت‌های فرآوری زغال سنگ پرورده طبس، صنایع فولاد آلیاژی یزد و بیمه کوثر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
نایب رئیس کانون مرغداران گوشتی گفت: دلالی در عرضه جوجه یک روزه و ضعف نظارت، باعث شده تا فاصله قیمت عرضه با نرخ مصوب به حدود هفت هزار تومان برسد.
عرضه پرحجم ٥٢ شرکت سیمانی در بورس کالای ایران موجب شد روز گذشته متوسط قیمت هر کیلوگرم سیمان تیپ دو که هفته گذشته 742 تومان به‌ازای هر کیلوگرم بود به 542 تومان به‌ازای هر کیلوگرم برسد.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 3هزارواحدی روبه‌رو شد.
طرحی تحقیقاتی در سازمان بورس و اوراق بهادار در حال تدوین است که سندی کامل و جامع برای دامنه نوسان طراحی و تدوین شود. این طرح به زودی نهایی می‌شود.
دبیر اتاق مشترک بازرگانی ایران و کره‌جنوبی گفت: خبر مجوز آمریکا برای واردات لوازم خانگی ال‌جی و سامسونگ در برابر بخشی از پول‌های بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی را در رسانه‌ها دیدیم، ولی طبق استعلام‌هایی که از کره‌جنوبی داشتیم، چنین خبری صحت ندارد.
پس از یک تابستان آرام طولانی، بازار طلا اندکی روند صعودی پیدا کرد و هر دو گروه تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران خُرد در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز صعود بیشتر قیمت طلا در معاملات هفته جاری را پیش بینی کردند.
قیمت نفت در پی گزارش اشتغال ضعیفتر از حد مطلوب آمریکا که احیای اقتصادی ناهموار و بالطبع آن تقاضای ضعیفتر برای سوخت در پی افزایش ابتلا به کووید 19 را نشان داد، در معاملات روز جمعه کاهش پیدا کرد.
یک استاد دانشگاه با بیان اینکه دلیل افزایش قیمت جوجه یک روزه گوشتی به ١١ هزار تومان کمبود تولید است،گفت: تا تابستان سال آینده در این حوزه مشکل داریم.
ساری- رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تردد در محور هراز مسیر جنوب به شمال با ترافیک سنگین همراه است.