مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: بیش از 45 میلیارد ریال پاداش مالی به مشترکان خوش مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، پرداخت خواهد شد.
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت (صمت) حاکی از 2.5 برابر شدن واردات گوشی همراه در هشت ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته است.
میزان فروش خودروهای برقی تسلا در چین در سال 2019 میلادی از مرز 40 هزار دستگاه نیز عبور کرده است.
موسسه "امریکن اینترپرایز" در گزارشی به بررسی میزان سرمایه‌گذاری چین در کشورهای مختلف پرداخت.
شاخص کل بورس تهران در دقایق ابتدایی بازار امروز با فشار عرضه مواجه شد لیکن در ادامه بازار با غلبه تقاضا توانست عقبگرد ابتدایی خود را جبران کرده و در نهایت در ارتفاع 410 هزار و 694 واحدی به کار خود پایان دهد.
شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از لغو پروازهای فرودگاه مهرآباد به دلیل بارش برف و کاهش دید افقی تا اطلاع ثانوی خبر داد.
مقام مسئول بنیاد مسکن از آغاز پرداخت وام های بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستانی طی امروز خبر داد و گفت:به 28هزار مسکن شهری و روستایی این استان خسارت وارد شده است.
دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره ای گوشت مرغ با رد امکان افزایش قیمت این محصول در شب عید گفت: میزان تولید این محصول در کشورمان فراوان است و در ایام پایانی سال گران نخواهد شد.
با فروکش کردن التهابات ناشی از تغییر قیمت بنزین و تنش‌های منطقه‌ای، رشد قیمت مسکن متوقف شده و واسطه‌ها از کسادی معاملات در دو هفته اخیر خبر می‌دهند.
درصورتی که وب‌سایتی فیلتر شده باشد، با مراجعه‌ به پرتال خدمات الکترونیک کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، می‌توان درخواست رفع فیلتر از آن سایت را ارایه کرد.