وضعیت موتورسیکلت ها در تهران به یک داستان دنباله داری تبدیل شده که هیچ پایانی نمی توان برای آن متصور شد، حدود سه میلیون موتور سیکلتی که عمدتا زیر بار هیچ محدودیت، ممنوعیت و نظارتی نمی روند و آلایندگی زیادی نیز به هوای تهران تزریق می کنند.
عملیات بازارگردانی سهام 7 شرکت امروز و فردا در فرابورس ایران آغاز می‌شود.
مطابق آمار ارائه شده از بررسی توزیع شاغلان بر حسب ساعات کاری در سالهای 92 تا 98, در بخش تولیدی و غیرتولیدی، میانگین و میانه ساعت کاری معمول در هفته برای شاغلین در بخش تولیدی همواره کمتر از غیرتولیدی می باشد.
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: علیرغم تعطیلی واحدهای طلا و جواهر، باتوجه به فعالیت صرافی‌ها و تغییرات در قیمت‌های جهانی طلا، تغییرات در قیمت‌های سکه و طلا در داخل نیز وجود داشته است که بر اساس همین پارامترهای نرخ ارز و قیمت اونس جهانی در یک هفته اخیر، هر گرم طلا 100 هزار تومان کاهش یافته و هر قطعه سکه نیز با افت یک میلیون و 100 هزار تومانی، در کانال 10 میلیون تومان قرار گرفته است.
در پی تشدید شیوع ویروس کرونا و اعمال محدویت‌ها و تعطیلات کرونایی، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی به تازگی از تعطیلی تمام ادارات به جز مراکزی که حضور آن‌ها ضروری است، خبر داد که با این حساب، بانک‌ها به علت ضرورت خدمات رسانی آن‌ها در هفته آینده همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
در سال های 97 و 98 بین شاغلان دو شغله و بیشتر با سواد، بیشترین سهم به فارغ التحصیلان یا در حال تحصیل در مقطع دکتری تخصصی یا فوق تخصصی اختصاص دارد.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اطلاعیه ای از شهادت دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در جریان عملیات تروریستی خبر داد.
عوارض صادراتی تخم مرغ خوراکی تا آبان ماه سال جاری 35000 ریال به ازای هر کیلوگرم تعیین و ابلاغ شد.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: اصل بر این است که هفته آینده ادارات تعطیل هستند، مگر آن عده‌ای که حضورشان با تشخیص بالاترین مقام دستگاه، ضروری تشخیص داده شود.
زمزمه‌های راه‌اندازی یک تابلوی جدید در فرابورس به نام «بازار هدف» به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد که قرار است این تابلو میزبان کسب و کارهای نوآفرین و دانش بنیان باشد.