با دستور رییس جمهور یارانه کمک معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان پرداخت خواهد شد.
یک حقوقدان بازار سرمایه از اعمال یک تغییر برای سهامداران حقیقی و حقوقی جهت حضور در مجامع خبر داد.
شرکت فورچونا سیلور ماینز به عنوان یکی از غول‌های نقره‌ای جهان، تولید طلا را 93 درصد در سه ماهه اول افزایش و تولید نقره را 13 درصد کاهش داد.
قیمت طلا امروز سه‌شنبه، پیش از انتشار آمار تورم در ایالات‌متحده با افزایش بازدهی خزانه‌داری و افزایش ارزش دلار، کاهش یافت که می‌تواند به سرمایه‌گذاران کمک کند تا سرنخ‌های بیشتری در مورد موضع سیاست پولی فدرال‌رزرو بدست آورند.
دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی از آغاز تهاتر ارز خشکبار و موبایل از روز چهارشنبه هفته گذشته خبر داد و گفت: فعلا باید فرصت داد، چرا که در حال حاضر عرضه ارز کم است و فعالان حوزه خشکبار در حال تلاش برای آگاه سازی صادرکنندگان خشکبار هستند که عرضه خود را در تالار دوم نیما افزایش دهند.
رییس بانک مرکزی روسیه اعلام کرد قبل از آغاز جنگ، سهم دلار را در ذخایر خود تا 10.9 درصد پایین آورده، بنابراین علیرغم تحریم ذخایر دلار این بانک به دنبال جنگ اوکراین، ذخایر کافی یوان و طلا در اختیار دارد.
اتحادیه اروپا به خاطر وابستگی بالای بسیاری از کشورهای اروپایی به انرژی روسیه، نتوانست در مورد تحریم نفت و گاز این کشور به توافق برسد، اما اعلام کرد مذاکرات ادامه دارد.
یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به شرایط خوب بورس در آغاز سال 1401، ابلاغ و تعیین‌تکلیف بودجه و مباحث مرتبط با برجام در کنار عقب‌ماندگی بازار از بازارهای موازی را عامل بهبود روند معاملات بازار سرمایه در سال جدید دانست.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با واگذاری سهام دولت در ایران خودرو و سایپا، دخالت دولت در تصمیم گیری های این دو شرکت خودروسازی کاهش می یابد.
ارزش بیت کوین 5.3 درصد در روز دوشنبه کاهش یافت و به 39881.02 دلار رسید، اتر هم با کاهش 6.58 درصدی 2991.51 دلار معامله شد.