امروز سهامداران شرکت‌های داروسازی روزدارو، صنایع شیمیایی سینا و ایران مرینوس در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پتروشیمی زاگرس، سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان و صنایع بهداشتی ساینا در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: برای رشد بالای 10 درصد در حوزه صنعت و معدن برنامه ریزی کرده ایم که یکی از اهرم های این سرمایه‌گذاری همین تولید پایدار برق است.
فرآیند تحویل قراردادهای آتی زیره سبز سررسید مهر 1400 در بورس کالای ایران اعلام شد.
طرح جدید فروش فوری محصولات ایران‌خودرو ویژه مهرماه 1400 از روز سه‌شنبه آغاز خواهد شد.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18 عیار هر گرم یک میلیون و 137 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 600 هزار تومان و قیمت دلار 27 هزار و 508 تومان است.
لبنان در پی کمبود سوخت و توقف فعالیت دو نیروگاه برق بزرگ این کشور روز شنبه به خاموشی فرو رفت و این خاموشی در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.
اکثر تولیدکنندگان انرژی بر انگلیس شامل تولیدکنندگان فولاد، شیشه، سرامیک و کاغذ به دولت هشدار دادند اگر درباره افزایش قیمتهای عمده فروشی گاز کاری نکند، ممکن است ناچار شوند تولید را تعطیل کنند.
سر وزیر دهلی نو روز شنبه نسبت به وقوع بحران برق در پایتخت 20 میلیون نفری هند به دلیل کمبود زغال سنگ هشدار داد.
قیمت طلا با وجود آمار اشتغال ماهانه مایوس کننده آمریکا نتوانست صعود کند و تحلیلگران را به ارزیابی وضعیت فعلی این فلز ارزشمند واداشت.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مالیات یک میلیون و 300 هزار خانه خالی که در حال حاضر شناسایی شده، قطعی است اما واحدهایی که طبق اصلاحیه قانون آذرماه 1399 شناسایی خواهد شد هنوز مورد بررسی قرار نگرفته و ثبت نام تا پایان ماه جاری ادامه دارد.