شاخص بورس امروز روندی نزولی داشت و بیش از 43 هزار واحد کاهش یافت.
همتی از همراهی بانک مرکزی با واردکنندگان کالاهای اساسی و تولید کنندگان در راستای کاهش زمان ماندگاری کالاهای اساسی، مواد اولیه، تجهیزات و قطعات مورد نیاز تولید خبر داد.
رانندگان وسائل حمل‌ونقل عمومی از انواع کامیون تا اتوبوس، مینی‌بوس و سواری‌های کرایه پلاک عمومی بین‌شهری، گلایه‌هایی درباره گرانی، کمبود، کیفیت و توزیع لاستیک دارند که این مشکل به نظر برای رانندگان کامیون نمود بیشتری پیدا کرده است و با ترخیص 300 هزار حلقه لاستیک با ارز دولتی از گمرک و ورود سازمان حمایت در قالب طرح تشدید بازرسی و کنترل و بازار لاستیک برای رانندگان بین‌شهری به عنوان عمده‌ترین مصرف‌کننده آن، باید دید این بازار رنگ آرامش به خود می‌گیرد؟
چین بیشتر از هر کشور دیگری در جهان ذخیره ارزی دارد.
مدیر عامل بورس تهران گفت: برای جلوگیری از نوسانگیری روزانه به نحوی ممنوعیت ایجاد می کنیم تا ثبات بیشتری به بازار برگردد و از هیجانات بازار کاسته شود.
کشورمان در 5 ماه اول سال جاری اقدام به صادرات بیش از 13 هزار و 765 تن انواع محصولات بهداشتی با ارزش 10 میلیون و 598 هزارو 620 دلار کرده است.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران از کشف 25 تن روغن خوراکی در یک انبار در تهران و توزیع آن از فردا در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر داد.
معاون گردشگری در آستانه روز جهانی جهانگردی از بیکاری تخمینی دو سوم نیروی انسانی شاغل در صنعت سفر و گردشگری ایران خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارائه 120 گیگابایت اینترنت هدیه برای اساتید دانشگاه‌های کشور خبرداد.
وزیر کار با بیان اینکه 52 درصد از وام های بانکی در تهران پرداخت می شود، گفت: به شرکت های تابعه در خوزستان دستور دادم ظرف سه ماه کلیه حساب های خود را به استان انتقال دهند.