در حالی که تولیدکنندگان آمریکایی با تعطیلی تعداد بی سابقه ای از سکوهای حفاری تولید خود را کاهش داده اند و همزمان ایالت های بیشتری در حال کاهش محدودیت های اجتماعی هستند، قیمت نفت روز جمعه 5 درصد افزایش داشت.
شاخص‌کل (وزنی ارزشی) در فروردین 99  به مقدار 690 هزار و 37 واحد رسیده است که این بیشترین مقدار شاخص‌کل طی دوره 13 ماهه اخیر محسوب می شود .
سهام‌داران سهام عدالت برای انتخاب روش سهام‌داری که شامل روش‌های مستقیم و غیرمستقیم می‌شود، باید به سامانه سهام عدالت رجوع و چند مرحله را برای انتخاب روش سهام‌داری طی کنند.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از احتمال ورود فروشگاه شهروند به بازار بورس خبر داد.
قیمت نفت در روزهای اخیر با خوش بینی معامله‌گران به بازگشایی اقتصادهای کرونا زده و آغاز بهبود تقاضا، روند صعودی داشته است اما برخی از تحلیلگران هشدار می‌دهند که روند صعودی نفت ممکن است زودهنگام باشد.
در هفته ای که گذشت، بازار داخلی سکه و طلا علیرغم ثبات نسبی قیمتهای جهانی به شدت افزایشی بوده است؛ تا جایی که قیمت سکه طرح جدید رقم بی سابقه شش میلیون و 700 هزار تومانی را برای اولین بار در بازار رسمی این صنف تجربه کرده و حباب 270 تومانی روی آن شکل گرفته است.
بیشتر شاخص های بورسی جهانی صعودی شدند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت بخش زیادی از وظایف و مسئولیت خود را برای شروع طرح اقدام ملی مسکن انجام داده و از این به بعد سرعت اجرا و زمان تحویل واحدها، بستگی زیادی به آورده متقاضیان دارد.
سخنگوی سازمان حفظ نباتات گفت: مبارزه با آفت ملخ صحرایی در 183هزار و 914 هکتار از اراضی کشور در هفت استان به انجام رسیده است.
رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: با توجه به پس لرزه‌هایی که در حال رخداد است، زلزله 5.1 زلزله اصلی بوده و احتمال اینکه پیش لرزه‌ای برای زلزله بزرگتر باشد، بسیار اندک است.