شاخص بورس تهران امروز با افزایش 5999 واحدی عدد 359 هزار و 807 واحد را نمایش داد.
متوسط نرخ بیکاری در کشورهای عضو اتحادیه اروپا در سطح 7.5 درصد باقی ماند که در این بین بالاترین نرخ بیکاری متعلق به یونان، اسپانیا و ایتالیا است و کمترین نرخ بیکاری در جمهوری چک مشاهده شده است.
شاخص کل بورس که هفته گذشته روند نزولی داشت، امروز مجددا روند صعودی خود را از سر گرفت و هفته را با چراغ سبز آغاز کرد.
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری خبر استعفای علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری را رد کرد.
طلا در بازار جهانی پس از یک هفته پرنوسان که طی آن به بالاترین قیمت در هفت سال اخیر صعود کرده بود، معاملات روز جمعه را با اندکی افزایش به پایان برد.
مدیرعامل بانک مسکن جزئیات افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن را تشریح و اعلام کرد از محل اوراق حق تقدم تا 80 درصد هزینه باقیمانده اجرای طرح در مشارکت‌های مدنی تا سقف 300 میلیون تومان مشروط بر این‌که 20 درصد را سازنده تامین مالی انجام دهد،‌ پرداخت می‌کنیم.
در پایان معاملات آذرماه 1398 ارزش بازار اوراق بهادار شامل ارزش کل بورس تهران، فرابورس ایران، بورس انرژی و بورس کالا به 18013 هزار میلیارد ریال رسید که نشان  دهنده 16.1 درصد رشد نسبت به ارزش بازار اوراق بهادار در ماه قبل و 90.5 درصد رشد نسبت به ارزش بازار اوراق بهادار در پایان سال 1397 است.
قیمت سکه تمام‌‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4 میلیون و 740 هزار تومان، طلای 18عیار هم 481 هزار و 400 تومان و قیمت دلار در صرافی ملی به 13 هزار و 100 تومان رسیده است.
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با 0.65 درصد افزایش به 1562 دلار و 34 سنت رسید.
مالیات‌های مستقیم، از مؤدیان در هنگام تحصیل درآمد یا دارایی اخذ می‌شود که بر این اساس، طبق ماده یک قانون مالیات‌های مستقیم، کلیه مالکان از اشخاص حقیقی یا حقوقی نسبت به اموال و املاک خود واقع در ایران طبق مقررات باب دوم قانون مالیات‌های مستقیم، مشمول مالیات‌های مستقیم می‌شوند.