معاون وزیر صمت از حل شدن یک مشکل ارزی پس از سه سال بلاتکلیفی خبر داد.
رئیس هیات مدیره انجمن صنعت تایر، قیمت‌گذاری دستوری که منجر به زیان‌دهی صنعت شده، محدودیت در اجازه صادرات و در مقابل آزاد بودن درهای وارداتی، تعدد سامانه‌ها و یکپارچه نبودن آن‌ها و بازدهی پایین صنعت تایر که میل به سرمایه‌گذاری در این صنعت را کاهش داده را از جمله مهمترین چالش‌های صنعت تایر کشور خواند.
رییس بخش مهندسی آتش مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، سانحه پلاسکو را نقطه عطفی برای توسعه فناوری‌های مرتبط با حفاظت در برابر آتش سوزی در کشور دانست و افزود: در حال حاضر 45 شرکت تولیدکننده درهای ضد حریق در کشور ایجاد شده است.
وزیر اقتصاد در دیدار با تجار ایرانی مقیم روسیه گفت: بنا شد از سازمان توسعه و تجارت، وزارت صمت، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد پیگیری شود تا تاجران روسیه و اوراسیا با سهولت بیشتری کار کنند.
«همه‌مون روانی و افسرده شدیم. من، این آقا، اون یکی، همه‌مون مجبور شدیم بریم دکتر اعصاب و مشت مشت قرص بخوریم تا سرپا بمونیم. زندگیامون بهم ریخت، چون دار و ندارمون جلوی چشممون دفن شد.»
در هفته‌های اخیر در حالی اخباری از کمبود روغن منتشر شده که بر اساس آمارها، تولید و واردات این محصول در سال جاری افزایش یافته و فعالان صنعتی نیز اخبار مربوط به حذف ارز ترجیحی را علت این وضعیت می‌دانند.
شاخص‌های سهام ایالات­‌متحده با کاهش شدید سهام‌های فناوری به دلیل افزایش بازدهی خزانه‌داری باز شدند اما گلدمن ساکس با از دست‌دادن انتظارات سود با نزول سهام در بین بانک‌های بزرگ ظاهر شد.
بر اساس قانون بودجه سال جاری و مصوبه هیئت وزیران در دی‌ماه امسال، از ابتدای بهمن ماه قیمت برق مشترکان پرمصرف، با تعرفه‌های جدید محاسبه می‌شود.