نرخ تورم فرانسه به بالاترین سطح یک سال اخیر رسید.
بیشتر شاخص‌های بورسی در جهان با ریزش مواجه شدند.
خبر دریافت هزینه پیامک رمز پویا از مشتریان، توسط بانک مرکزی تکذیب شد.
سهامداران شرکت‌های پارس مینو، کنترل خوردگی تکین‌کو و سیمان شمال امروز در بورس و معامله‌گران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان و بانک دی در فرابورس بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سهام 16765 واحد افت و به ارتفاع 367هزار واحد سوقط کرد تا هیجانات منفی سهامداران یک روزه در تالار شیشه‌ای تخلیه شود.
براساس اعلام استانداری خوزستان، به منظور حضور در آئین تشییع باشکوه پیکر مطهر سپهد شهید ‌سلیمانی ‌فردا یکشنبه 15 دی تمام ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها‌ در شهرستان‌های اهواز، کارون و باوی تعطیل شدند.
روز گذشته اگرچه معامله گران فردایی، سودای گرانی ارز را در سر می‌پروراندند و در مقاطعی از روز، تلاش آنها منجر به افزایش نرخ تا 14250 تومان هم شد، اما امروز با حضور قوی بازارساز، نرخ شکست.
شاخص بورس در پایان معاملات هفته دوم زمستان با 23011 واحد افزایش، معادل 6.37 درصدی را به ثبت رساند.
به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در هفته‌ای که گذشت، باتوجه به نوسانات قیمت های جهانی که افزایشی هم بوده است، بازار داخل را نیز تحت تأثیر قرار داده و در حدود ١٠ الی ٢5 درصد سبب افزایش قیمت‌ها در بازار داخلی سکه و طلا شده است. ضمن اینکه داد و ستد نیز در هفته اخیر رونق چندانی نداشته است.
یک تاجر نیجریه‌ای کماکان ثروتمندترین فرد در قاره آفریقا باقی مانده است.