چین برای افزایش توسعه صادرات و مهار کندی رشد اقتصادی قصد دارد تا سال 2025 زیرساخت‌های خود را در قیاس با میزان فعلی یک سوم گسترش دهد.
سازمان هواشناسی با اشاره به بارش‌های پراکنده در برخی استان‌ها از ماندگاری هوای سرد در شمال غرب و غرب و افزایش 4 تا 8 درجه‌ای دما در نیمه شمالی خبر داد.
در حالی بانک مرکزی از کاهش تورم اجاره بهای مسکن در آذرماه خبر داده که همین بانک در گزارش ماهانه بازار مسکن، رشد اجاره بها را 54 درصد اعلام کرده بود.
یک کارشناس حوزه مدیریت منابع آبی گفت: اقتصاد رسمی و غیررسمی در ایران در دو مسیر متفاوت حرکت می‌کنند و ضمن اینکه واگرایی دارند و اقتصاد رسمی نیز از بهره وری لازم برخوردار نیست اما اقتصاد غیررسمی عملا تشدیدکننده بحران آب ایران است و در خالی از سکنه شدن کلانشهرها و کوچ 30 تا 50 میلیون نفری از فلات مرکز نقش طراز اول را دارد.
آمار بانک مرکزی درباره چک‌های برگشتی در نهمین ماه سال جاری نشان می‌دهد که در این ماه بیش از 544 هزار فقره چک برگشت خورده که از نظر تعداد و مبلغ معادل 13.6 و 16.3 درصد کاهش داشته است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سال آینده بیش از نیاز داخل خودرو تولید می‌کنیم که سبب می‌شود قرعه‌کشی نداشته باشیم.
کشورهایی از جمله هند و ترکیه در سه ماهه سوم سال 2021 شاهد رشد قوی تولید ناخالص داخلی و کشورهایی از جمله چین، استرالیا و ژاپن شاهد کاهش تولید ناخالص داخلی خود بودند.