مرکز پژوهش‌های مجلس 6 راه‌حل فوری برای اصلاح وضعیت بازار خودرو ارائه داد که بر اساس آن می‌توان میزان تولیدات را افزایش داد و حتی وضعیت قیمت‌گذاری را نیز مشخص کرد.
نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به اسفند ماه ١٣٩٧ به 26.9 درصد رسید که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (٢٣.٥ درصد) ٣.٤ واحد درصد افزایش نشان می‌دهد.
همتی گفت نامگذاری سال 1398 با عنوان "رونق تولید" از سوی مقام معظم رهبری، مسئولیت بانک مرکزی و نظام بانکی کشور را مضاعف کرد.
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور ایران در پیامی، نوروز را به ایرانیان و همه ملت هایی که این عید باستانی را جشن می گیرند، شادباش گفت.
شورای عالی بیمه برای سال آینده نرخ حق بیمه شخص ثالث برای همه وسایل نقلیه را 15 درصد افزایش داد.
با توجه به افزایش قیمت محصولات مصرفی به خصوص اقلام خوراکی سبزی پلو ماهی با کوکو شب عید و رشته پلو به ترتیب قیمتی در حدود 112 هزار و 37 هزار تومان دارد.
سازوکار تجارت و تأمین مالی ایران و اروپا (STFI) به‌عنوان نهاد ایرانی متناظر با اینستکس اروپایی به‌ثبت رسید.
دلار کماکان در جهان بیش از هر ارز دیگری محبوبیت دارد.
مهم‌ترین اتفاق حوزه عمران و اشتغال در بخش مسکن طی سال 1397 را می‌توان جهش قیمت‌ها دانست که برای متقاضیان واقعی، مبارک نبود. قیمت خانه از ابتدای سال در یک روند افزایشی قرار گرفت تا نهایتاً اسفندماه به حدود متری 10 میلیون تومان در پایتخت رسید. وزیر این حوزه نیز روز 28 مهرماه تغییر کرد و عباس آخوندی پس از سه بار استعفا، نهایتاً چهارمین بار جای خود را به محمد اسلامی داد. خبر انبوه‌بار دیگر این بخش در سال جاری به واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات مربوط می‌شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخشنامه دستمزد سال آینده کارگران و کارکنان مشمول قانون کار را برای اجرا ابلاغ کرد.