پیش‌بینی قیمت ارز در ماه رمضان
اکتشاف جهانی منابع متعارف نفت و گاز در سه ماهه اول سال جاری به 3.2 میلیارد بشکه معادل نفتی رسیده است.
اندیمشک - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: سد کرخه اندیمشک اولین سد ساخته شده در کشور توسط مهندسان و متخصصان کشور بوده و با عملکرد خود از خسارت‌های سیل خوزستان کاست.
اسفندماه سال گذشته دام زنده برای کنترل و کاهش قیمت در بازار گوشت به کشور وارد شد که به گفته رئیس اتحادیه طباخان، کشتار دام زنده در کشور و عرضه آلایش آن همچون کله و پاچه، کاهش قیمت این محصول را به همراه داشته است.
نایب رئیس انجمن انبوه‌سازان با اشاره به مولفه‌های تاثیرگذار در قیمت مسکن طی سال 98 گفت:‌ دولت برای تولید مسکن باید برنامه 5 یا 10 ساله تدوین کند تا تولید کننده بر اساس آن بتواند در این بخش سرمایه‌گذاری انجام دهد.
ترامپ رییس جمهور آمریکا در اقدامی گستاخانه قصد دارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مورد تحریم قرار داده و در لیست گروه های تروریستی قرار دهد.
بودجه حمل و نقل در سال 1398 در بخش ریلی و جاده‌ای حدود 7132 میلیارد تومان و بودجه سازمان‌های حمل و نقل هوایی در سال جاری 152 میلیارد تومان است.
در حالی که با دستور دیوان عدالت اداری برای حذف آبونمان تلفن ثابت، شرکت مخابرات مدعی شد متحمل خسارت سالانه 700 میلیاردی می‌شود، ظاهرا قرار است بخشی از این خسارت با حق اشتراک ماهیانه از تلفن ثابت جبران شود.
بسیاری از مسافران همواره به دنبال یافتن بلیت‌های ارزان و ایرلاین‌های مقرون به صرفه‌ای و اقتصادی هستند تا بتوانند هزینه‌های سفرهای هوایی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.