با عدم رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به مدرس خیابانی برای سکانداری وزارت صنعت، رئیس‌جمهور 3 ماه فرصت دارد فرد دیگری را به‌عنوان گزینه پیشنهادی برای وزارت صنعت به مجلس معرفی کند.
رئیس‌کل بانک مرکزی در یادداشتی برای تأمین مالی سالم کسری بودجه دولت 4 راه‌حل ارائه کرد.
بازارهای آسیایی در ساعات ابتدایی معاملات امروز روند صعودی را از سر گرفتند و خوش بینی نسبت به انتشار واکسن ویروس کرونا و بازگشت به زندگی عادی موجب اقبال بیشتر به بازارهای سهام در اولین ساعات های معاملاتی شد.
نمایندگان مردم در خانه ملت، به حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد ندادند.
قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه از نگرانی ها نسبت به شیوع ویروس کرونا و عدم پیشرفت مذاکرات سیاستمداران آمریکایی درباره بسته کمک مالی جدید تحت فشار قرار گرفت اما همچنان در بالاترین رکورد پنج ماه اخیر ایستاد.
دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: حفظ تعادل عرضه و تقاضا و تنظیم بازار کالاهای مختلف نیازمند ابزارهای متناسب است و در این مسیر باید ابزار متناسب با هر کالا برای ایجاد تعادل به کار گرفته شود.
تاکنون 40 هزار مدرسه به شبکه مستقل هوشمندسازی مدارس متصل شده‌اند که تا پایان شهریور امسال به 84 هزار مدرسه می‌رسد.
با موافقت کمیسیون اعتباری بانک مرکزی سقف سنی واحدهای مسکونی مشمول تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم از 15 سال به 20 سال افزایش یافت.
نمایندگان مجلس معتقدند که مدرس خیابانی مدیری با سابقه و مجرب اهل کار جهادی و نگاه ویژه به تولید و افزایش صادرات دارد و به همین دلیل نمایندگان مجلس به وی رای اعتماد خواهند داد.
امروز و فردا به ترتیب نماد "زملارد" در فرابورس و نماد "شبهساز" در بورس عرضه اولیه خواهند شد.