بهترین حمایت دولت و متولیان بازار سرمایه از حقوق سهامداران خرد این است که تصمیمات ناگهانی خود را بدون در نظر گرفتن نتایج آن بر وضعیت بازار سهام اتخاذ نکنند و اجازه دهند بازار به روند طبیعی و به دور از هیجان خود بازگردد.
سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به پرداخت دیه متوفیان سانحه نفتکش سانچی گفت:تنها کسانی که انحصار وراثت نکرده یا مدعی زنده بودن دریانوردان هستند، دیه نگرفتند.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: آمار و ارقام بر روی کاغذ نشانگر ناترازی بین تولید و مصرف گاز در کشور است و قاعدتا تبدیل به خاموشی نیز خواهد شد اما هرچه بیشتر بتوانیم با سوخت مایع و همراهی مردم این ناترازی را جبران کنیم خاموشی ها نیز کم تر خواهد بود.
گروه صنعتی ایران‌خودرو دومین طرح فروش مشارکت در تولید شش محصول خود را از امروز (پنجشنبه) به مدت سه روز (تا پایان روز شنبه 29 آبان ماه) برگزار می‌کند. موعد تحویل این خودروها بهمن و اسفند سال آینده پیش‌بینی شده و قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.
زنجان-وزیر راه و شهرسازی گفت: 4 میلیون مسکن در چهار سال آینده توسط دولت در کشور ساخته می‌شود.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه در بخش مقابله با تحریم باید عملکرد مطلوبی داشته باشیم، گفت: نباید شاهد خودتحریمی در حوزه بنادر و دریانوردی کشور باشیم.
افزایش مجدد تورم کشورهای اروپایی باعث ریزش شاخص‌های بورسی شد.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18 عیار هر گرم یک میلیون و248 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 12 میلیون و 500 هزار تومان و قیمت دلار 27 هزار و 970 تومان است.
در حالی که مجلس یازدهم از زمان آغاز به کار خود انتقاداتی را به شیوه اجرای ارز ترجیحی یا همان دلار 4 هزار و 200 تومانی در دولت قبل وارد می کرد، با فوریت لایحه ارائه شده از سوی دولت سید ابراهیم رییسی برای حذف ارز ترجیحی هم مخالفت کرد؛ تصمیمی که موجب شد موضوع حذف دلار 4200 تومانی همچنان در هاله‌ای از ابهام باقی بماند.
وزیر ارتباطات عراق از تصویب صادرات نفت گاز به لبنان در جلسه کابینه در روز گذشته خبر داد تا مشکل کمبود سوخت و برق در این کشور بحران زده برطرف شود.