قیمت نفت خام در معاملات امروز، پنج‌شنبه، علی‌رغم جهش ذخایر آمریکا، تحت تأثیر پیش‌بینی ریکاوری قدرتمند اقتصاد جهان و بهبود تقاضا، رشد کرد.
ساری- رئیس پلیس راه مازندران وضعیت محورهای کندوان و هراز را برفی اعلام کرد و گفت: تردد در این محورها با زنجیرچرخ ممکن است.
رییس کل بانک مرکزی در خصوص تامین ارز واردات کشور بدون نیاز به منابع مسدودی به ارائه توضیحاتی پرداخت.
طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی 4 طرح هواشناسی در استان‌های لرستان، گیلان، خوزستان و اصفهان به بهره‌برداری رسید.
اپل در راستای افزایش ظرفیت تولید در دومین بازار بزرگ تلفن هوشمند جهان، تولید آیفون 12 را در هند آغاز کرد.
فیس بوک نسخه لایت اینستاگرام را در 170 کشور عرضه می کند تا برای کاربرانی که اینترنت ضعیفی دارند، امکان دسترسی به این سرویس شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدیو را فراهم کند.
شمار جمعیت شاغلین ترک از 27 میلیون 700 هزار نفر گذشت.
شرکت امنیت سایبری ESET هشدار داد حداقل 10 گروه هک مختلف در حال حاضر سرگرم بهره برداری از حفره امنیتی کشف شده در نرم افزار سرور ایمیل مایکروسافت هستند تا بتوانند به اهداف مختلف در سراسر جهان رخنه کنند.
ناخشنودی آشکار هند از محدودیت عرضه نفت اوپک و متحدانش و هدف این کشور برای متنوع کردن منابع واردات نفت خود ممکن است با واقعیت‌های دشوار بازار جهانی تلاقی کند.
ارزش بیت کوین 3.3 درصد افزایش یافته و به 54206 دلار رسیده است و به سمت رکورد 58354.14 دلاری که در فوریه 2021 ثبت کرده بود پیش می‌رود.