بازار سرمایه در آخرین روز معاملاتی هفته در حالی آغاز به کار کرد که تعداد کل صف‌های خرید 65 و تعداد کل صف‌های فروش 69 بود.
با پذیرش انبار شرکت سیمان ممتازان کرمان در بازار گواهی سپرده کالایی بورس کالا، مشتریان خرد از دوشنبه هفته آینده (11 بهمن ماه 1400) امکان خرید سیمان با کد سهامداری و به صورت آنلاین را برای موجودی انبار 33 شرکت سیمانی پیدا می کنند.
رئیس اتحادیه آهن و فولاد گفت: متاسفانه القائات منفی مبنی بر افزایش قیمت آهن عاملی شده تا بازار با افزایش قیمت روبرو شود.
درحال حاضر نه کسی خودرو می‌فروشد و نه کسی خودرو می‌خرد. قیمت‌ها نیز نسبت به هفته گذشته شاهد افزایش نیست و حتی دربرخی از خودروها کاهش قیمت نیز دیده می‌شود.
رئیس هیات مدیره شرکت متانول کاوه در نامه‌ای به دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی از توقف فعالیت مجتمع متانول کاوه به دلیل عدم توجیه‌پذیری تولید خبر داد.
روز سه‌شنبه ‌بازارهای فرابورس ایران شاهد معاملات بیش از 2هزار و 200 میلیارد تومانی انواع اوراق مالی بودند. آیفکس فرابورس در پایان بازار امروز با افت 289 پله ای مواجه شد و در عدد 16هزار و954 قرار گرفت.
قطر در صورت مختل شدن جریان صادرات گاز روسیه به اروپا، قادر نخواهد بود عرضه گاز طبیعی به این منطقه را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
عضو هیات مدیره بانک مسکن در تشریح عملکرد سالانه بانک مسکن، از روند رو به رشد و بهبود وضعیت مالی و عملکرد بانک طی 2 سال اخیر خبر داد.
سرپرست معاونت زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر بیش از 98 درصد دنباله بندها در کشور تولید می‌شود.
یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 از مصوبه این کمیسیون برای افزایش حقوق سربازان در سال آینده خبر داد.