آمار کشتیرانی نشان می‌دهد که اوپک پلاس پس از آغاز اجرای جدیدترین دور محدودیت عرضه، صادرات نفت خود را در نیمه اول ماه میلادی جاری به شدت کاهش داده است.
قیمت‌های نفت در معاملات روز سه‌شنبه روند یکسانی نداشتند و در حالی که نفت برنت با سودگیری معامله‌گران مواجه شد و کاهش پیدا کرد، نفت آمریکا در بحبوحه نشانه‌های کاهش تولید در این کشور صعود کرد.
سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران از کشف 387 خودروی صفر کیلومتر در سه پارکینگ خبر داد و در زمینه نظارت بر قیمت‌گذاری‌هایی که اخیرا انجام شده، گفت که دستگاه‌های نظارتی منتظر ابلاغ آیین‌نامه قیمت‌ها هستند.
ضوابط جدید فروش ارز ابلاغ شد که بر مبنای آن، درج نرخ خرید و فروش ارز برای صرافی‌ها
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ذکر اسامی شرکت‌های تولیدکننده گوشی، اظهار کرد که تنظیم بازار گوشی مساله‌ای است که با عنوان تولید داخل نمی‌توان به آن پرداخت و با نیاز سالانه 12 میلیون و تولید 400 هزار گوشی داخلی، وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) باید تدبیر کرده و بازار را کنترل کند.
حدود دو هفته از وعده احراز هویت غیرحضوری سجام گذشته است و آخرین اخبار، از اجرای این وعده به صورت آزمایشی حکایت دارد. طبق گفته‌های مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، اوراق بهادار و تسویه وجوه احراز هویت غیرحضوری طی روزهای آینده برای همه متقاضیان امکان‌پذیر خواهد بود.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: مردم باید آگاهانه وارد بازار بورس شوند و تمامی سرمایه خود را وارد این بازار نکنند؛ ضمن آنکه از هشدارهای پلیس امنیت اقتصادی نیز غافل نشوند.
نرخ تورم امارات برای شانزدهمین ماه متوالی در محدوده منفی باقی ماند.
مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) با بیان اینکه "فعلا قرار نیست مهلت ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک تمدید شود"، در باره وضعیت فعلی این خودروها توضیحاتی ارائه کرد.
نرخ تورم سومین اقتصاد بزرگ اروپایی به پایین ترین سطح از سال 2016 رسید.