صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای فروش به مردم 11هزار و 150 تومان و قیمت یورو را 12هزار و 450 تومان تعیین کرده، همچنین قیمت درهم در بازار آزاد 3هزار و 105 تومان و قیمت پوند 14 هزار و 580 تومان است.
قیمت سکه تمام‌‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به 3میلیون و 919 هزار تومان، طلای 18عیار هم 399هزار تومان و قیمت دلار در صرافی‌های بانکی 11هزار و 150 تومان ارزش‌گذاری شده است.
بانک مرکزی آیین‌نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی را ابلاغ کرد که بر این اساس تشکیل واحد مبارزه با پولشویی در بانک‌ها و موسسات اعتباری الزامی شد.
اینکه در ایران به طور تقریبی به همان اندازه که در منازل خود برق مصرف می‌کنیم به همان اندازه نیز در صنعت برق مصرف می‌کنیم، نشان از یک روند نادرست در راستای توسعه کشور دارد، چرا که در کشورهای توسعه یافته، بیشتر برق مصرفی، در اختیار بخش تولید است.
مدیرکل دفتر مدیریت و بهداشت بیماری‌های طیور سازمان دامپزشکی گفت: آنفلوآنزای طیور در موج شیوع سال 98-97 این بیماری نسبت به سال گذشته، کاملا کنترل شده به‌گونه‌ای که اکنون معادل 98 درصد از گزارش‌ها مبنی بر تعداد معدوم‌سازی طیور و کانون این بیماری، کاهش یافته است.
رییس‌کل بانک مرکزی اعلام کرد که روند نزولی معاملات مسکن در پایتخت که تا پایان شهریور ماه ادامه داشت، در مهرماه متوقف و رشد 22 درصدی را نسبت به ماه قبل ثبت کرد.
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 500 تا 1 میلیون تومانی قیمت تعدادی از محصولات ایران خودرو در بازار دارد.
دبیرکل کانون عالی کارفرمایان با اشاره به اینکه قوانین کار برای 4میلیون کارگراجرا نمی شود گفت: قرارداد کار باید بر اساس توافق باشد و در غیر این صورت غیر شرعی است.
اجرای طرح کدینگ در استان سیستان و بلوچستان منجر به شناسایی حدود 300 هزار کارت سوخت مهاجر و محدود شدن این کارتها شد.
اتاق تعاون ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد بهره گیری اصحاب رسانه، از دوره های آموزشی که توسط این اتاق برگزار می‌شود، به صورت رایگان است.