قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 19 سنت معادل 0.3 درصد افزایش به 75 دلار و 35 سنت رسید.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز سه شنبه 22 تیرماه میزبان عرضه 50 هزار تن آهن اسفنجی شرکت فولاد خوزستان و 25 هزار تن آهن اسفنجی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش است.
قیمت هر دلار آمریکا(اسکناس)، امروز سه‌شنبه 22 تیر 1400 در صرافی‌های بانکی برای خرید به 24 هزار و 160 تومان و برای فروش به 24 هزار و 648 تومان رسید.
قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی با ضعیف شدن ارزش دلار در آستانه انتشار آمار تورم آمریکا، اندکی بالا رفت.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: امیدوار هستیم با روی کار آمدن دولت آقای رئیسی و انتخاب کابینه‌ای جوان و پرتحرک، شاهد رشد واقعی بازار سرمایه باشیم.
وزیر نفت عراق خواستار رفع فوری چالش‌های فنی، اقتصادی و امنیتی در میادین نفتی و تقویت تولید با اتکا به تلاش داخلی و همکاری با شرکت‌های بین‌المللی است.
رئیس سازمان امور عشایری کشور گفت: با ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی و رفع مشکلات نقدینگی، خرید تضمینی دام زنده عشایر در استان‌ های گروه یک خشکسالی آغاز شد.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا انتظار دارد تولید نفت خام این کشور 42 هزار بشکه در روز در ماه اوت افزایش یافته و به 7.907 میلیون بشکه در روز برسد.
رییس انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران گفت: صنایع شوینده و بهداشتی امسال یک بار بین 20 تا 25 درصد گران شدند و نرخ های جدید نیز از تیر ماه روی کالاها اعمال شد.
قیمت دلار آمریکا(اسکناس) امروز دوشنبه 21 تیر 1400 در صرافی‌های بانکی برای خرید به 24 هزار و 103 تومان و برای فروش به 24 هزار و 590 تومان رسید.