چندین شرکت چینی از ارز ملی خود برای خرید نفت و زغال‌سنگ روسیه در ماه مارس استفاده کردند و این محموله‌ها حالا در راه چین هستند.
با توزیع قبض های جدید بسیاری از مشترکان به فکر مدیریت مصرف و کاهش هزینه های برق مصرفی خود افتاده‌اند، موضوعی که با انجام راهکار های ساده امکانپذیر است.
بازار سرمایه که سال را صعودی آغاز کرده و توانسته بود کانال یک میلیون و 400 هزار واحد را هم فتح کند، در هفته جاری پس از گذر از روزهای نوسانی در نهایت با یک چراغ قرمز به کار خود پایان داد.
یک کارشناس ارشد حوزه انرژی گفت: از نظر میزان ذخایر و مسائل فنی هیچ دلیلی وجود ندارد که ما نتوانیم ظرفیت تولید را از آنچه که هست تا بیش از دو برابر افزایش دهیم، به‌عبارتی اگر امروز می‌گوییم که ظرفیت تولید حدود 3.5 میلیون بشکه است تا حدود 6 تا 7 میلیون بشکه می‌توانیم افزایش ظرفیت داشته باشیم.
ایران و روسیه توافق کردند که برخی از محصولات لبنی از ایران به روسیه و اتحادیه اوراسیا صادر شود.
رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در اعتراض به گرانی سفر هوایی عراق، این سوال را مطرح کرد که چرا سفر عراق از کیش و استانبول باید گران‌تر باشد، درحالی‌که مسیر هوایی آن کوتاه‌تر است؟
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که در 11 ماهه سال 1400 برای 6844 بنگاه پروانه بهره‌برداری صادر شده که در نتیجه آن بیش از 143 هزار اشتغال صنعتی ایجاد شده است.
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران، ضمن تاکید براینکه بازار خودرو برای مدلهای1400 همچنان آرام است، از زیاد شدن فاصله قیمت خودروهای مدل 1401 با 1400 و افزایش تقاضا برای خودروهای تولیدی سال جدید خبر داد.
دبیرکانون مرغداران گوشتی گفت: با مازاد تولید مرغ گرم مواجهیم و این در حالیست که مرغ منجمد هم به بازار تزریق شده است؛ به همین جهت بازار دیگر کشش جذب مرغ‌های تولید شده را ندارد و مرغ‌ها بر روی دست مرغداران مانده است.
بازدید رئیس جمهور از وزارت اقتصاد، شکسته شدن رکورد درآمد غیرنفتی و تمدید مهلت تسلیم اظهار نامه مالیاتی از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در هفته گذشته بود.