خودرو سمند و پژو 405 بصورت رسمی توقف تولید شد و بجای آن روزانه 480 دستگاه سورن تولید می‌شود.
عبدالمجید اجتهادی گفت: علاقه‌مندان تا دوازدهم مهرماه وقت دارند که پیشنهاد خود را ارائه دهند،بازدیدها هم بدون مشکل در حال انجام است.
معاون دفتر تخصصی صنایع خودرو وزارت صنعت با بیان اینکه در حال حاضر با متقاضیان جلساتی برگزار شده تا نحوه اجرایی شدن واردات خودرو به صورت کارشناسی شده انجام شود، گفت: براین اساس نوع خودرو، نوع برند و تعداد خودروها در حال بررسی است.
همزمان با اعلام خبر آزادسازی 7میلیارد دلار از منابع ارزی مسدودشده ایران در کره‌جنوبی، سخنگوی بانک مرکزی اعلام کرد: پیگیری‌های مستمر برای آزادسازی منابع ارزی مسدودشده کشورمان با همکاری نزدیک دستگاه دیپلماسی در حال انجام است.
در جریان دومین روز کاری هفته، شاخص هم‌وزن با 4 هزار و 23 واحد (1.04 درصد) کاهش به رقم 382 هزار و 114 واحد و شاخص کل بورس تهران نیز با کاهش 8 هزار و 855 واحدی (0.67 درصد) به تراز یک میلیون و 322 هزار واحد رسید.
بررسی آخرین آمارها حاکی از این است که در مردادماه امسال حدود 7.1 میلیون فقره چک مبادله‌ شد که 90.9 درصد این چک‌ها وصول شده است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام گفت: اکنون قیمت انواع روغن‌های خوراکی 10 درصد و روغن‌های صنف و صنعت 15 درصد کاهش یافته است.
خبرگزاری فاینانشیال گزارش داد که قرار است در سایه توافق برای آزادی زندانیان بین آمرکیایی در ایران پول‌های بلوکه شده کشورمان در کره جنوبی آزاد می‌شود.
امروز بازار طلا، سکه و ارز با نوسانات زیادی روبرو است به طوریکه قیمت سکه امامی تا این لحظه به مبلغ 15 میلیون و 344 هزار تومان معامله می شود.
بورس در ابتدای معاملات روز یکشنبه به صورت منفی کار خود را آغاز کرد اما نسبت به دیروز وضعیت متعادلی را تجربه می کند.