اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به بررسی روند تولید کالاهای صنعتی کشور در سال جاری پرداخته و میزان تولید آنها را با سال گذشته مقایسه کرده است.
شرکت ملی گاز از ابلاغ تغییر سقف نرخ خوراک و سوخت 5 و 2 هزار تومانی برای پترو پالایشی ها، فولادی ها، صنایع فلزی، سیمان، قند و شکر، کاشی و سرامیک از ششم بهمن و تعدیل صورت حساب ها خبر داد.
شرکت بازرگانی در واکنش به ادعای یکی از نمایندگان مجلس درباره گران فروشی 170 درصدی برنج توسط دولت اطلاعیه داد.
از امروز (سه‌شنبه) طبق روال هر هفته، طرح فروش فوق العاده سه محصول گروه صنعتی ایران خودرو در قالب سی و یکمین طرح، اجرا شده و به مدت سه روز (تا پایان روز پنجشنبه 21 بهمن ماه) ادامه خواهد داشت. با توجه به اینکه مالیات بر ارزش افزوده خودروهای داخلی بر روی قیمت خودرو اعمال و از مشتری دریافت می‌شود، در طرح جاری، قیمت دناپلاس توربو دستی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده مشخص شده است.
مدیر کل نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، 25 روز بعد از انتشار خبر افزایش قیمت لوازم خانگی، تاکید کرده که در حال حاضر هیچگونه مجوز افزایش قیمتی برای محصولات لوازم خانگی از سوی این سازمان صادر نشده است.
به نظر می رسد خبرهای مثبت از توافق ایران و آمریکا در مذاکرات وین که منجر به عرضه نفت ایران به بازارهای جهانی می شود سبب کاهش قیمت نفت شده باشد.
قیمت شاخص نفت خام برنت امروز (سه شنبه، 19 بهمن‌ماه) با 29 سنت افزایش به 92 دلار و 40 سنت برای هر بشکه رسید.
عربستان با پیش‌بینی افزایش روزافزون تقاضا برای نفت قصد دارد ظرفیت تولید نفت خود را تا 2027 به 13 میلیون بشکه در روز برساند.
فرابورس ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از ممنوعیت نوسان‌گیری روزانه در سمت خرید و فروش اوراق گواهی حق تقدم امتیاز تسهیلات مسکن از شنبه هفته آینده خبر داد.
رئیس کل بانک مرکزی ضمن اعلام اینکه رمز ریال ملی جایگزین اسکناس و از اوایل سال آینده راه‌اندازی می‌شود، گفت: در راستای اتصال دستگاه‌های کارتخوان به پرونده مالیاتی تاکنون 80 درصد کارتخوان‌ها تعیین تکلیف شدند و 20 درصد مابقی نیز قطعا تا پایان سال ساماندهی شده و دارای پرونده مالیاتی خواهند شد.