ادامه کشمکش ها بر سر دلایل برگشت محصولات کشاورزی، شروع و توقف ناگهانی صادرات دام زنده و کاهش قیمت تخم مرغ از جمله مهم ترین اخبار حوزه کشاورزی در هفته جاری بود.
کارشناسان پیش‌بینی کردند که سه ارز دیجیتالی در سال 2022 می‌توانند از بیت‌کوین پیشی بگیرند.
مالیات بر خانه‌های خالی، بیش از یک سال از تصویب قانون، کماکان در کشمکش دو دستگاه مربوطه معطل اجراست؛ وزارت راه و شهرسازی می‌گوید از 2.3 میلیون خانه خالیِ شناسایی شده، یک میلیون و 170 هزار واحد مربوط به قانون سال 94 است و ربطی به قانون سال 99 ندارد، بنابراین باید مالیات آن اجرایی شود؛ سازمان امور مالیاتی اما می‌گوید با قانون جدید، واحدهای شناسایی شده‌ قبلی قابل بررسی و اعمال مالیات نیست، مسئولان وزارت راه مدعی هستند که سازمان امور مالیاتی زیرساخت لازم برای اجرای مالیات خانه‌های خالی را ندارد.
مهلت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در شهرهایی که از 28 مهرماه بازگشایی شده بود ساعت 24 امروز 15 دی ماه به پایان می‌رسد اما امکان ثبت نام در سایر شهرها که به مرور اضافه شدند از زمان آغاز نام‌نویسی دو ماه فرصت وجود دارد.
از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه امسال، از بین 12 محصول منتخب معدنی، پنج محصول رشد بالغ بر 24 درصد تا 3.7 درصدی داشته است. در مقابل اما هفت محصول دیگر افت تولید را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده‌اند. شمش آلومینیوم خالص همچنان در صدر افزایش تولیدها قرار گرفته اما تولید چینی بهداشتی بیشترین کاهش تولید را معادل 16.5 درصد به خود اختصاص داده است.
براساس اعلام انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان تحقیقات نشان می‌دهد در میان صنوف، صنف نانوایان بیشترین حجم شکایات مردم را به خود اختصاص داده است.
رشد 28 درصدی حجم و افزایش 24درصدی ارزش معاملات اوراق گواهی تسهیلات مسکن در 9 ماه گذشته در فرابورس ایران رقم خورد.
معاون حقوقی دادگستری تهران اعلام کرد: در دو بعد جرم انگاری و تشدید مجازات، سیاست گسترش کیفیت در پیش‌نویس قانون بازار سرمایه در تعارض با سند تحول قضایی است.