قیمت دلار که در تلاش برای ثبات در ماه پایانی سال بود، ناکام در رسیدن به این هدف، با افزایش قیمت نسبت به روزهای گذشته، در بازار آزاد تا 60 هزار تومان هم بالا رفت تا دلالان فردوسی خریدار این هرج و مرج باشند.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: پس از مذاکرات و پیگیری‌های متوالی، اولین ضمانت نامه تأمین مالی جمعی در صندوق صادر شد.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه سود سهام عدالت متناسب با سود وصولی از شرکت‌ها به سهامداران پرداخت می‌شود، گفت: براین اساس رقم سود پرداختی در مرحله دوم بین 30 تا 40 درصد کمتر از مرحله اول خواهد بود.
معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه هیأت وزیران در خصوص الزام دستگاه‌های اجرایی به پاسخگویی به استعلامات ظرف 15 روز کاری را ابلاغ کرد.
همزمان با اعطای بیش از 213 هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در 11 ماه سال 1402، بانک صادرات ایران 104 درصد سهمیه ابلاغی، وام ازدواج را پرداخت کرد.
موضوع دومین حراج، ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است؛ هر متقاضی مجاز به ثبت سفارش حداکثر 5 قطعه  است.
صندوق ملی مسکن بزرگترین خرید تاریخ فولاد ایران را در راستای حمایت از طرح نهضت ملی مسکن رقم زد.
بی‌وای‌دی، شرکت پیشرو خودروهای برقی چین، نسخه جدیدی از خودروی پرفروش خود را با قیمتی کمتر از قیمت نهایی مدل قبلی خود عرضه کرد زیرا جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان در جریان است.
بیت‌کوین روز دوشنبه به بالاترین رقم خود در دو سال اخیر رسید و از 65000 دلار عبور کرد.