رییس اتحادیه بوفه‌داران سینما و مجامع عمومی گفت: به دلیل کاهش قدرت خرید مردم، وضعیت نامناسب سینما و فروش فیلم، میزان درآمد و کسب و کار واحدهای بوفه‌داری با کاهش قابل توجهی روبه‌رو شده است.
بانک مرکزی از رشد 106.7 درصدی قیمت مسکن در تهران طی بهار امسال خبر داد و اعلام کرد معاملات مسکن تهران در این دوره نسبت به مدت مشابه سال قبل افت 44.8 درصدی داشته است.
مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا جزئیات راه‌اندازی قطارهای مسافری تهران-آنکارا را اعلام کرد.
تولید نفت خام آمریکا با 246 هزار بشکه در روز افزایش در آوریل از 12 میلیون بشکه در روز گذشت .
بلومبرگ با اشاره به استقبال از تولید بیت کوین در ایران به دلیل برق ارزان نوشت: استخراج هر واحد بیت کوین در ایران با برق ارزان 108 میلیون تومان سود عاید معدن کار بیت کوین می کند.
رئیس جمهور روسیه گفت قرارداد بین اوپک و سایر تولید کنندگان نفت برای مهار تولید، نقش مثبتی در ثبات بازارهای نفت داشته است .
قیمت مسکن در تهران طی خرداد با رشد 104.3 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده و نرخ اجاره بها نیز در این ماه 23 درصد رشد داشته است.
بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 13 ارز مانند پوند نسبت به روز چهارشنبه کاهش و قیمت 25 واحد پولی افزایش یافت. نرخ دلار و 8 ارز دیگر نیز ثابت ماند.
بررسی های یک نظرسنجی نشان می دهد که حدود 19 میلیون نفر از جمعیت معتقد است که ایران یک کشور پرآب بوده است، همچنین حدود 18.4 میلیون نفر نیز اعتقاد دارند که مقابله با بحران آب، تنها وظیفه دولت است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته اخیر با کلیات طرحی موافقت کردند که در صورت اجرا، تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران را خنثی خواهد کرد.