شرکت خودروسازی GAC به تازگی اعلام کرده که برخلاف تبعات منفی ناشی از پاندمی کرونا، نرخ رشد فروش سالانه خود را بر روی 3 درصد حفظ خواهد کرد.
صادرات گاز طبیعی آمریکا کم کم با مشکل مواجه می‌شوند چرا که ده‌ها محموله کشتی حامل آن به علت تقاضای ضعیف کنسل شده‌اند.
بانک مرکزی کانادا بر پایبندی به اتخاذ سیاست های محرک در زمان بحران کرونا تاکید کرد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.24 درصد کاهش به 1706 دلار و 43 سنت رسید.
مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: با ثبت 452 میلی متر بارش در استان تهران، رکوردی جدید در ارتفاع بارش‌های این استان ثبت شد.
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: تاکنون برنامه‌ای برای افزایش قیمت گاز خانگی اعلام نشده و قرار نیست که افزایش قیمتی در تعرفه گاز خانگی صورت بگیرد.
شاخص کل بازار سرمایه امروز (چهارشنبه) پس از یک کاهش چشمگیر و رسیدن به مرز 913 هزار واحد، روند صعودی به خود گرفت و بیش از 10 هزار واحد رشد کرد.
قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، در جریان معاملات امروز چهارشنبه 7 خرداد 99 در صرافی های بانکی، برای خرید به 17050 تومان و برای فروش به 17150 تومان رسید.
رییس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به اینکه بازار گوشت قرمز همچنان کساد است، اظهار کرد: در حال حاضر گوشت گوسفندی با قیمت حدود 100 هزار تومان در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی ایران از افزایش 50 درصدی قیمت ماکارونی خبر داد و گفت که قیمت‌های جدید تقریبا از اوایل ماه رمضان اعمال شده است.