تورم کانادا در ماه مارس به منفی 0.9 درصد رسید.
تعداد ثروتمندان آمریکایی و چینی بیشتر از تعداد ثروتمندان سایر کشورهاست.
سخنگوی دولت از بحث دوباره درباره موضوع حذف چهار صفر از پول ملی و تبدیل واحد پولی کشور از «ریال» به «نومان» در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
در حالی که تا کمتر از یک هفته گذشته محصولات مدیران‌خودرو با قیمت‌های فروردین ماه به فروش می‌رسید اما اخیرا این شرکت برای محصولات خود قیمتهای جدیدی لحاظ کرده و آنها را با افزایش بین 19 تا 47 میلیون تومانی عرضه می کند.
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران ضمن انتقاد از نابسامانی گسترده در بازار نهاده های دامی گفت: ارز 4200 تومانی به نام تولیدکننده و به کام دلالان است و ما موافق حذف آن هستیم.
وزیر راه و شهرسازی گفت:با تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیلی 2 ماهه بنگاه‌های مشاور املاک به قراردادهای اسفند 98 و فروردین 99 اجاره مسکن اضافه می‌شود.
درحالی وزارت راه پیشنهاد تمدید 6 ماهه قراردادهای اجاره را به ستاد ملی مبارزه با کرونا داده بود که این ستاد تمدید 2 ماهه قراردادها را مصوب کرد.
رییس سازمان چای با اشاره به آغاز چین اول برگ سبز چای و خرید تضمینی این محصول از کشاورزان،گفت: پیش بینی می‌شود امسال بیش از 135 هزار تُن برگ سبز چای از باغ‌های چای شمال کشور برداشت شود.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه اقشار ضعیفی که مشمول سهام عدالت نیستند، از فرصت ETF استفاده کنند، گفت: برنامه‌ای داریم که محدودیت توسعه کارگزاری‌ها را حل کنیم.
فروش باقیمانده سهام دولت در بانک‌های تجارت، ملت، صادرات و بیمه‌های اتکایی امین و البرز در قالب واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) از امروز آغاز می شود. اتفاقی که بسیاری از کارشناسان بر این باورند که به جذب نقدینگی کمک بسیاری می‌کند.