تا پایان ماه آگوست امسال نرخ بیکاری در سوئیس به 3.3 درصد افزایش پیدا کرده که نسبت به ماه قبل آن 0.1 درصد بیشتر شده است و بالاترین نرخ بیکاری ثبت شده در این کشور از زمان ثبت آمارهای مربوطه محسوب می‌شود.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که کسری بودجه آمریکا در 11 ماه ابتدایی سال مالی کنونی به رکورد تاریخی 3 تریلیون دلار رسیده است.
رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده با اشاره به اینکه اگر قیمت دلار افزایش یافته، گرانی مواد شوینده طبیعی است، گفت: در افزایش قیمت خودرو رقم زیادی جابه جا می شود، حال که نوبت به تولیدکنندگان کوچک شوینده می رسد، دم از گرانی می زنند.
جزئیات مصوبات سی‌وپنجم ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در خصوص تسهیلات پرداخت کمک ودیعه اجاره مسکن اعلام شد.
یک مقام مسئول گفت: 31 شهریورماه ، آخرین مهلت ارائه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1398 اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری است.
مدیر تحویل و لجستیک محصولات ایران‌خودرو از ایجاد امکان تحویل حضوری خودروها در محل کارخانه یا پارکینگ‌های خودرو، در تمامی روزهای هفته و حتی جمعه‌ها خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی درباره خانه‌های خالی اعلام کرد: 1.5 میلیون مالک که بیش از یک‌ واحد دارند، شناسایی شدند که برایشان پیامک ارسال شده و در آستانه بازخوردگیری هستیم.
عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی با بیان اینکه آمار در زمینه تولید، واردات و مصرف اسباب بازی ناقص و محدود است، تصریح کرد: در زمینه مصرف اسباب بازی پژوهش‌هایی انجام شده که خیلی دقیق نیست، اما این پژوهش‌ها نشان می‌دهد مصرف سرانه اسباب بازی برای هر کودک زیر 14 سال در ایران حدود 10 تا 20 دلار است.
به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، تا کنون حدود هشت میلیون شغل در سامانه 118 ثبت شده و هزینه ثبت مشاغل به‌صورت ماهانه در تهران 3552 تومان، در شهرهای بزرگ 2136 تومان و در شهرهای متوسط 1421 تومان است.
در شرایطی که انتظار می‌رود با رشد مجدد موارد ابتلای جدید به ویروس کرونا در جهان بازگشت تقاضای نفت خام مختل شود، قیمت‌های نفت به دومین افت هفتگی متوالی خود دست یافتند.