مدیر اجرایی ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، میزان ارزش لاشه خودروهای فرسوده در سال 1402 را اعلام کرد.
سید احسان خاندوزی گفت: 176 هزار نفر شناسایی شدند که 700 هزار میلیارد تومان گردش مالی داشتند بدون اینکه یکبار به اندازه یک کارگر یا کارمند مالیات و حقوق کشور را بپردازند. همچنین 800 کد ملی پیدا کردیم برای افراد زیر 5 سال که تراکنش‌های بالای میلیارد داشتند. اهالی «باستی هیلز» حتماً از اجرای قانون مالیات بر سوداگری نگران باشند و بدانند که از ناحیه مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی دولت مردمی حتماً به سراغ آن‌ها خواهد رفت.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه ساخت 27 شهرک ساحلی در 4 استان جنوبی کشور، گفت:ایجاد شهرک‌های جدید با فناوری‌های نوین سیاست دولت سیزدهم است.
برخی از بانک‌های مرکزی و صندوق‌های ثروت ملی در دنیا اعلام کرده‌اند در گذشته ذخایر طلای خود را در لندن نگه می‌داشتند اما حالا ترجیح می‌دهند آن را به خانه بازگردانند تا پشتوانه‌ای ایمن برایشان باشد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.20 درصد کاهش به 1921 دلار و 20 سنت رسید.
وزیر اقتصاد در رابطه با تعداد افرادی که فرار مالیاتی سنگین داشتند گفت: 176 هزار نفر شناسایی شدند که 700 هزار میلیارد تومان گردش مالی داشتند بدون اینکه یکبار به اندازه یک کارگر یا کارمند مالیات پرداخت کنند.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 42 سنت معادل 0.54 کاهش به 78 دلار و 5 سنت رسید.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بهینه سازی مصرف، سرمایه گذاری در حوزه انرژی و سرمایه گذاری در حوزه انرژی اتمی از اولویت‌هایی است که کمیسیون انرژی در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار داده است.
در حالی مخالفان واردات خودروهای کارکرده اجرای این طرح را عامل افزایش تقاضای ارز و قیمت آن می‌دانند که موافقان معتقدند دولت باید سازوکاری ایجاد کند تا مردم با ارز‌های خانگی خود، بتوانند واردات خودرو‌های کارکرده را انجام دهند.
نفتکش تانکر ریچموند ویجر با پرچم باهاما پس از برخورد با شناور ایرانی، بدون توجه به قوانین بین المللی دریایی و هشدارها و اخطارهای ناو نیروی دریایی ارتش با تغییر مسیر خود، وارد آبهای عمان شد.