قیمت طلا امروز چهارشنبه کاهش یافت زیرا اظهارات تندروانه مقامات فدرال رزرو آمریکا باعث افزایش بازدهی دلار و خزانه‌داری به بالاترین سطح چند ساله شد و جذابیت این فلز امن را کاهش داد.
در اسفند ماه پارسال تعداد 234 هزار و 247 احراز هویت در سامانه سجام صورت گرفته است.
شرکت تراشه سازی آمریکایی اینتل فعالیت تجاری خود در روسیه را متوقف کرد و به جمع شرکت‌هایی پیوست که پس از حمله نظامی مسکو به اوکراین، از این کشور خارج می‌شوند.
قیمت نفت برنت در معاملات روز چهارشنبه تحت تاثیر تهدید تحریم‌های جدید علیه روسیه و تاثیر آن بر وضعیت عرضه، اندکی افزایش یافت و افت ابتدای معاملات را تا حدودی جبران کرد.
در حالی آخرین آمار منتشر شده از متوسط قیمت هر متر خانه در تهران حاکی از ثبت مبلغ 35 میلیون و 120 هزار تومان در آخر سال گذشته است، بررسی‌ها نیز نشان می‌دهد که در این ماه قیمت خانه فقط در دو منطقه تهران کاهشی و در 20 منطقه دیگر افزایشی بوده است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 3 سنت افزایش به 106 دلار و 67 سنت رسید.
اگر سجامی شدن یکی از معیارهای سنجیدن میزان استقبال مردم به بورس باشد، آخرین آمار نشان میدهد که استقابال در آخرین ماه قرن گذشته از سوی مردم نسبت به ماه های قبل افزایش داشته و به بیش از 234 هزار نفر طی یک ماه رسیده است.
بیت‌کوین (BTC)، روز دوشنبه به زیر 46 هزار دلار سقوط کرد که نشان‌دهنده کاهش حرکت صعودی است.
گروه صنعتی ایران‌خودرو در اولین طرح فروش فوق‌العاده در سال جدید، دو محصول خود را برای اولین بار عرضه کرده است. این طرح از امروز (سه‌شنبه) طبق رسم سه‌شنبه‌های ایران‌خودرویی، با عرضه پنج محصول (در مجموع) به مرحله اجرا در آمده است و تا پایان روز پنجشنبه (18 فروردین ماه) ادامه خواهد داشت.
نفت روز دوشنبه جهش کرد، زیرا افزایش دامنه جنگ در اوکراین فشار بر کشورهای اروپایی را برای اعمال تحریم‌ها بر بخش انرژی روسیه افزایش داد و نگرانی‌های جدیدی را از سوی فعالان بازار در مورد عرضه محدودتر ایجاد کرد.