مدیر عامل شرکت نفت سپاهان گفت: در یک ماه گذشته موفق به اخذ تاییدیه بنز آلمان برای محصولی با استاندارد جهانی با نام برند مگلوب شدیم، همزمان در حال مذاکره با سه خودروساز بزرگ هستیم تا مجموعه تاییدیه‌ها را افزایش دهیم.
فعالان صنعت سیمان در نشستی با وزیر صمت، اصلی‌ترین دغدغه‌های حوزه سیمان را مطرح کردند که از جمله آنها قیمتگذاری دستوری، هزینه حمل و نقل و تأمین سوخت و برق پایدار بود.
آمار و ارقام از سوق یافتن تدریجی خریداران مسکن در تهران به سمت واحدهای قدیمی‌ساز خبر می‌دهد؛ به طوری که به دلیل افت توان متقاضیان واقعی طی هفت سال گذشته سهم واحدهای بالای 16 سال از 12 درصد به حدود 30 درصد کل معاملات رسیده است.
رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی تهران با بیان اینکه کالایی از شرکت شیائومی و سایر برندها به‌علت تحریم‌ها به طور مستقیم وارد کشور نمی‌شود، گفت: برای برند شیائومی در ایران تاکنون موردی با مشکل از کار افتادن مراجعه نکرده و به نظر می‌رسد مشکلی برای هیچ دستگاهی پیش نیاید.
مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، نرخ میانگین وزنی دلار در معاملات امروز این بازار را 26 هزار و 379 تومان اعلام کرد.
قیمت املاک مسکونی در شهرهای بزرگ استرالیا در سه ماهه منتهی به ژوئن با رشد تاریخی 6.7 درصدی (نسبت به سه ماهه قبلی) روبرو شد.
سامانه نیما امروز شاهد عرضه حدود 190 میلیون دلار به صورت حواله ارزی به منظور تامین ارز واردات کشور بوده است.
پایگاه خبری رسمی هند (ای‌تی نا) گزارش داد مقامات هندی به دنبال اخذ مالیات از تجارت رمزارز و بورس‌های آن در این کشور هستند.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از بررسی مشکلات و اختلالات در سامانه ثبت اسناد و املاک در این کمیسیون با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.
در حالی که روز گذشته سهمیه زائران ایرانی و پروازهای اربعین دو برابر افزایش یافت و شرایط این سفر در پی توافق دو کشور ایران و عراق اعلام شد همچنان قیمت بلیت هواپیما در بلاتکلیفی به سر می‌برد و از حدود شش میلیون تومان تا حدود 10 میلیون تومان متفاوت است.