رئیس اتاق بازرگانی تهران در پیامی به مناسبت آغاز سال نو، به اولویت‌های اقتصادی کشور در سال جدید اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با «توقف موقت مذاکرات» میلیون‌ها ایرانی چشم‌انتظار نتیجه نهایی مذاکرات هستند و امیدوارم تیم مذاکره‌ کننده ایران با همراهی دیگر نهادها در هفته‌های آغازین 1401 خبرهای خوبی را برای مردم داشته باشند.
گزارش تغییرات تورم در اسفندماه 1400 نشان از روند کاهشی در هر سه شاخص داشته است؛ تورم سالانه در این ماه به 40.2 درصد رسیده است.
ساری- رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محورهای هراز و کندوان، وضعیت این محورها را مه آلود اعلام کرد.
سازمان هواشناسی از بارش 5روزه باران و برف و وزش باد در برخی استان‌ها خبر و نسبت به بارش تگرگ در برخی مناطق کشور هشدار داد.
واردات دارو با ارز ترجیحی به بیش از 2.5 میلیارد دلار رسیده است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: به لطف حمایت‌های دولت مردمی و شخص رئیس محترم جمهوری هر ماه یک میلیارد دلار ارز ترجیحی برای تأمین نهاده بدون توقف تأمین شد.
مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در چهار روز گذشته متوسط تردد بین استانی روزانه 2 میلیون و 63 هزار و 247 وسیله نقلیه بوده است.
مرکز مدیریت راه های کشور از محدودیت ترافیکی تردد از شمال به جنوب جاده چالوس خبر داد.
وزارت اقتصاد اعلام کرد که در حراج اوراق بهادار دولتی طی هفته منتهی به پایان سال 1400 حدود 7 هزار میلیارد تومان از این اوراق به فروش رسید.