مدیرکل استاندارد تهران با تاکید بر استفاده از مخازن استاندارد گاز فشرده در خودروهای دوگانه‌سوز، گفت: عواقب هرگونه خطر احتمالی با مالک خودرو است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که نرخ سود در بازار بین بانکی در مقایسه با ارقام هفته‌های گذشته افزایش یافته و به 18.31 درصد رسیده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان اینکه در حال حاضر 5000 دستگاه تاکسی آماده واگذاری به اتحادیه تاکسی‌رانی و شهرداری است، برای توسعه و نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام آمادگی کرد.
با تصویب ستاد تنظیم بازار و موافقت سازمان حمایت، قیمت روغن موتور خودروهای سبک و سنگین 10 درصد افزایش یافت.
با تصویب مصوبه 266، مشترکان براساس نوع مصرف خود می‌توانند با تنوع فراوانی در حجم، سرعت و FUP، حجم و سرعت مورد نظر اینترنت را انتخاب کنند و به اینترنت نامحدود با قیمتی به مراتب پایین‌تر از گذشته دسترسی خواهند داشت و اینطور نیست که حجم و بسته ثابتی به آنها تحمیل شود.
موج گرما در بعضی از بزرگترین استانهای صنعتی چین، مصرف برق محلی را به سطوح کم سابقه ای رسانده و باعث جهش بهای معاملات زغال سنگ حرارتی شد.
نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد با وجود این که بازار با مقاومت شدیدی در میانگین قیمت 50 روزه روبرو شده اما اکثر تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران خُرد انتظار دارند روند افزایشی طلا در هفته جاری ادامه پیدا کند.
شرکت چینی شیائومی در سه ماهه دوم سال 2021 از اپل سبقت گرفت و دومین سازنده بزرگ تلفن هوشمند جهان شد.
قیمت نفت در معاملات پرنوسان روز جمعه تغییر چندانی پیدا نکرد اما در پی تقویت انتظارات برای عرضه بیشتر و افزایش نگران کننده آمار ابتلا به کووید 19، با کاهش هفتگی چشمگیری روبرو شد.
قیمت سکه طرح جدید امروز شنبه 26 تیر 1400 در معاملات بازار آزاد تهران به 10 میلیون و 570 هزار تومان رسید.