معاون حقوقی سازمان مالیاتی، بخشنامه جدیدی درباره استمرار معافیت مالیاتی واحدهای صنعتی-معدنی مستقر در مناطق محروم صادر کرد.
گزارشی از خدمات ارائه‌شده توسط مرکز ماهر در شهریورماه سال 1400 منتشر شده که نشان می دهد بیشترین فراوانی مربوط به فیشینگ سایت‌های داخلی بوده که بیشتر از 350 مورد را شامل می‌شود.
منگ وانژو، مدیرمالی شرکت هواوی پس از بیش از 1000 روز بازداشت خانگی در کانادا، بدنبال توافق با دادستانهای آمریکایی برای حل و فصل پرونده کلاهبرداری علیه وی روز شنبه به چین بازگشت و مورد استقبال قرار گرفت.
بازار طلا ممکن است هفته جاری با یک آزمون واقعی یعنی حفظ سطح 1700 دلار روبرو شود و این آزمون برای قیمت طلا که در طول سال 2021 عمدتا بالای این سطح بوده است، حیاتی خواهد بود.
یک خانواده کشاورز در کرواسی با افتتاح یک هتل زنبورعسل، کندوهای زنبورعسل مولد را برای فروش به مشتریانی که دوست دارند زنبور نگهداری کنند اما زمان یا فضای مناسب ندارند، عرضه می کنند.
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت اجرای لایحه اجرای احکام بودجه 1400 از جمله مالیات بر خانه ها و ماشین های لوکس پرداخت.
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با 0.44 درصد افزایش به 1750 دلار و 42 سنت رسید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارائه اینترنت رایگان به اساتید دانشگاه‌ها، معلمان و دانشجویان در آغاز سال جدید تحصیلی خبر داد.
تابستان امسال، با خاموشی‌های متعدد همراه بود، هر چند که در شرایط فعلی تب خاموشی‌ها آرام گرفته اما این احتمال وجود دارد که در زمستان نیز مجدد شاهد قطع برق باشیم.
شرکت خودروسازی «آوتوتور» روسیه اعلام کرد که قصد دارد تولید اولین گروه از خودروهای برقی خود را در سال 2023 و فروش آن‌ها را در سال 2024 آغاز کند.