در حالی که به دلیل شرایط حاکم به لحاظ بهداشتی و سلامتی سفر به ویژه به استان‌های شمالی کشور با محدودیت مواجه شده است، برخی فرصت طلبان سودجو دست به کار شده و اقدام به درج آگهی فروش خودرو با پلاک مازندران با قیمت های بسیار غیرواقی کرده‌اند.
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده در پی شیوع بیماری کرونا مشترکان خانگی که توان پرداخت ندارند و مشترکان تجاری که کسب و کار کوچک دارند تا اردیبهشت ماه فرصت دارند تا قبض برق خود را پرداخت کنند.
میزان واردات نهاده‌های دام و طیور در 11 ماهه گذشته سال جاری، با رشد 21 درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل، به بیش از 14 میلیون تن رسید.
قائم‌مقام وزیر صنعت، با صدور ابلاغیه‌ای به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور، اعلام کرد: تولید الکل در کشور تا اطلاع ثانوی نیازمند هیچگونه مجوزی از سوی سازمان‌های صمت نیست.
قیمت دلار آمریکا(اسکناس)، امروز پنجشنبه 22 اسفند 98 در صرافی های بانکی به 14850 تومان رسید.
عواقب شدید شیوع ویروس کرونا باعث شده کسب و کار‌های خرد با مشکلات عدیده مواجه شده اند.
رئیس کل بانک مرکزی، با ارسال نامه ای به رئیس صندوق بین المللی پول، خواستار استفاده از حق ایران برای بهره مندی از طرح 50 میلیارد دلاری تسهیلات سریع آن صندوق برای مدیریت اثرات کرونا شد.
مدیرعامل بورس تهران: یکی از دلایل افت شاخص بورس تهران بدلیل نوسانات قیمت‌های جهانی در حوزه نفت و پتروشیمی است.
ایرلاین های چینی در ماه فوریه تحت تاثیر این شروع گسترده و ویروس کرونا و افت شدید تقاضای سفرهای هوایی، متحمل 3 میلیارد دلار ضرر و زیان شده اند.
گزارش‌ها حاکیست که کویت قصد دارد فرودگاه این کشور را تحت تاثیر ویروس کرونا و لغو تمامی پروازها تا اطلاع ثانوی تعطیل کند.