نرخ بیکاری در اسپانیا تا پایان 12 ماه منتهی به سپتامبر با 0.49 درصد افزایش نسبت به بازه مشابه منتهی به ماه قبل به 16.26 درصد رسید که این رقم، 0.36 درصد بیشتر از نرخ قبلی مورد انتظار و بالاترین نرخ بیکاری ثبت شده در این کشور از ماه مارس سال قبل تاکنون بوده است.
نایب رئیس مجلس با اشاره به این که برخورد با متخلفان بازار سرمایه می‌تواند به بازگشت بورس به جایگاه حقیقی خود کمک کند، اعلام کرد: مجلس همچنان مجازات متخلفان را پیگیری می‌کند.
قیمت نهاده های دامی که پیش از این خبرگزاری تسنیم خبر از افزایش آن داده بود بدون حذف ارز رسمی (4200 تومانی) در کارگروه تنظیم بازار مصوب شد.
معاون توسعه بازار بورس کالای ایران گفت: افراد بعد از دریافت کد معاملاتی می‌توانند از طریق حساب‌های پایای بورس یا کارگزاری‌ها وجه مورد نظر به حساب بورس کالا واریز و اقدام به خرید ملک کنند.
قیمت اوراق تسهیلات مسکن در معاملات امروز فرابورس با اندکی کاهش، از کانال 80 هزار تومان به کانال 70 هزار تومان بازگشت.
مدیرعامل شرکت‌راه‌آهن اعلام کرد: بر اساس مصوبه اخیر ستاد ملی مدیریت کرونا که به همه شرکت‌های حمل و نقل ریلی ابلاغ شده، در راستای حفظ سلامتی مردم، مسافرانی که دارای تست کرونای مثبت باشند تا زمان بدست آوردن بهبودی‌شان نمی‌توانند از قطار استفاده کنند.
قیمت مرغ گرم در خرده فروشی های سطح شهر تهران به حدود 33 هزارتومان رسید.
مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان طی نامه‌ای به مدیرکل راه و شهرسازی تهران،خواستار پیگیری و برخورد با عاملان پرداخت‌های مازاد به اعضای سازمان نظام مهندسی شد.
رئیس جمهور روسیه به رهبران گروه 20 گفت که هیچ جایگزینی برای سازمان تجارت جهانیWTO وجود ندارد اما این سازمان باید بتواند از پس چالش های فعلی برآید و نیاز به نوسازی و اصلاح دارد.
طبق بررسی ها، درآمد جهانی تجارت الکترونیک در فضای مجازی تا سال 2021 دو برابر شده و به میزان 2108 میلیارد دلار خواهد رسید.