اگر قصد فروش، بخشیدن یا بازیافت تلفن اندرویدی قدیمی خود را دارید، در ابتدا باید اطلاعات شخصی موجود در آن را کاملا پاک کنید. برای پاکسازی اطلاعات شخصی موجود در دستگاه باید عملیات فکتوری ریست یا تنظیمات مجدد کارخانه را انجام دهید.
دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو ضمن اشاره به آخرین وضعیت اصلاح قیمت‌ها در قراردادهای قطعه‌سازان با خودروسازان که طبق مهلت ارائه شده به خودروسازان توسط ایدرو، قرار است که نهایتا تا بهمن ماه 1399 همه قراردادهای این دو صنعت به روزآوری شود، از رسوب قطعات موردنیاز قطعه‌سازان در گمرک به سبب مشکلات فنی سخن گفت.
اگرچه بازار طلا برای شکستن بالای سطح 1900 دلار در آخرین روز معاملات سال 2020 نتوانست نیروی کافی به دست آورد اما روند صعودی این فلز ارزشمند هنوز به پایان نرسیده و سرمایه گذاران خرد در آستانه سال جدید خوش بینی فوق العاده ای به چشم انداز طلا دارند.
صورت‌های مالی اعلام شده توسط سه خودروساز بزرگ به سازمان بورس نشان می‌دهد که از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه، نسبت به مدت مشابه سال 1398، خودروسازان توانسته‌اند آمار تولید خود را افزایشی رقم بزنند. این در حالی است که ایران‌خودرو و سایپا، تولید محصولات جدید خود (تارا و شاهین) را نیز آغاز کرده‌اند.
فلزات ارزشمند پس از عملکرد درخشانی که در سال گذشته داشتند، مهیای رشد بیشتر قیمت در سال 2021 هستند و نقره برای پیشتازی در میان فلزات گرانبها خیز برداشته است.
تا پایان ماه دسامبر، میزان مجموع بدهی‌های دولتی و غیردولتی آمریکا معادل 82 تریلیون و 68 میلیارد و 921 میلیون دلار بوده است.
مایکروسافت اعلام کرد هکرهایی که با استفاده از آپدیت نرم افزاری آلوده سولار ویندز در حمله سایبری گسترده به سازمانهای دولتی آمریکا دست داشته اند، به بخشی از سورس کد این شرکت دست پیدا کرده اند.
ارزش دلار مقابل بسیاری از ارزهای جهانی افزایش یافت.
ایرلند بیشترین نسبت بدهی به اندازه اقتصاد خود در جهان را دارد.
شاخص های جهانی عملکرد مختلفی در آخرین روز از سال 2020 داشتند.