سازمان هواشناسی با اعلام آغاز بارش‌ها در نواری غربی کشور از بارش باران و برف طی امروز، فردا و روز یکشنبه در 16 استان خبر داد.
گندم یکی از محصولات اساسی است که در سرتاسر دنیا تولید می‌شود و تولید هر کشوری برای حفظ تقاضای مردمش اهمیت دارد اما برخی از کشورها تولید مازاد دارند که به آنها برای کسب درآمد بیشتر کمک می‌کند.
درحالی که بسیاری از مسئولان دولتی و ناظر بر بازار برخلاف فروشندگان و تولیدکنندگان معتقد بودند که نرخ 11 هزار و 500 تومانی برای تمام مرغ‌های موجود در سطح بازار است، اما در چند روز گذشته این نرخ تنها برای مرغ عرضه دولتی رعایت می‌شود.
شرکت ویتول که بزرگترین بازرگان نفت مستقل جهان است، انتظار دارد اوپک و متحدانش حداقل تا ژوئن به توافق کاهش تولید ادامه دهند زیرا بازار هنوز متوازن نشده است.
در سه ماهه اول 2019، قیمت مسکن در لندن 3.8 درصد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته سقوط کرد، که این بیشترین سقوط قیمت از 2009 تا کنون بوده است.
این گزارش به مرور مختصری بر پرفروش‌ترین خودروهای سال گذشته میلادی خواهد پرداخت.
معدنکاری یکی از مهمترین و دشوارترین مشاغل جهان است که نیازمند کار سخت و بی وقفه برای تولید محصولاتی از فلزات و سنگ‌های معدنی است. طلا، مس، بوکسیت، زغال سنگ، نیکل و روی با معدنکاری به دست می‌آیند.
بازار سهام در سال 1398 چگونه خواهد بود؟
وزیر راه و شهرسازی با اعلام افزایش 60 درصدی وام مسکن، گفت: قیمت های بازار اکنون برای جوانانی که قصد خرید مسکن دارند، مناسب نیست.
وزیر صنعت، معدن و تجارت، در ابلاغی به گمرکات کشور، صادرات سیب‌زمینی و پیاز را ممنوع اعلام کرد.