مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت کار گفت: کارگران اگر مبتلا به کرونا شوند چون دیگر شامل مرخصی استعلاجی نمی‌شوند، می‌توانند از صندوق تامین اجتماعی به عنوان بیمه بیکاری استفاده کنند.
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از انجام اولین پرواز بازگشت ایرانیان از هند خبر داد.
طی حکمی از سوی اسماعیل لـله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، بهرام فرهی به سمت رئیس اداره روابط عمومی این بانک منصوب شد.
طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، آخرین یارانه نقدی سال 98 سه شنبه هفته جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
نرخ خرید: 14900 تومان نرخ فروش: 15000 تومان
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: از نیمه دوم سال جاری کاهش زیان عملیاتی در گروه خودروسازی سایپا شتاب گرفته و مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، این روند در ماه‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.
شاخص‌های بورسی جهان کماکان تحت تاثیر اخبار نگران‌کننده مربوط به کرونا قرار دارند.
صادرات چین در دو ماه نخست سال 2020 در پی شیوع ویروس کرونا که فعالیت شرکتها را مختل و زنجیره تامین جهان را مختل ساخت، سقوط کرد.
یک کارشناس حوزه کار از عدم تعطیلی کارگاه‌ها و شرکت‌های مشمول قانون کار در بحث شیوع ویروس کرونا انتقاد کرد و گفت: کرونا کارگر و کارمند نمی‌شناسد و اگر قرار است دستگاه‌ها و ادارات دولتی به دلیل کرونا تعطیل یا مشمول کاهش ساعات کار شوند، کارگران هم باید از این حق قانونی بهره‌مند شوند و شایسته نیست آن‌ها را در چنین شرایطی به انجام هشت ساعت کار مجبور کنیم.
مرحله دوم ثبت نام از متقاضیان جامانده طرح اقدام ملی مسکن در حالی از صبح امروز آغاز شده که مرور سایت با گوشی موبایل مقداری دچار مشکل است و افراد بهتر است از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ نام‌نویسی کنند.